Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) Égen-földön Natacha (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025) Diplo, a kis dínó (2024) Háttérzene államcsínyhez (2024) Goebbels, a manipuláció művészete (2024) Elefántos kaland (2024)

Streamingpremierek

Mocskos játékok (2025) Hosszú motorozás hazafelé (2025–2025) Az esküvőtől a gyilkosságig: Amerikai családi dráma (2025) Nagyik (2025) Királyi szerelem (2025–) Cuckoo (2024) Karol G: A holnap gyönyörű volt (2025) A mosolygós gyilkos (2025–) Örökké (2025–) Az eltévedt golyó 3. (2025) Sehol se otthon (2024) A gojátszma (2025)

Random kedvcsináló

A torinói ló (2011)

…Tarr Béla igen megragadó képivilággal adaptálta Krasznahorkai művét, melyet egyfajta 'fordított teremtéstörténetként' tár a néző elé. Kiváló volt a mély, sötét hangulat, a zene, s mindezek mellett a nyomasztó atmoszféra – mely végig képes volt lehúzni a megjeleníteni kívánt szakadék felé… Az a bizonyos 'zuhanás', viszont mégsem következett be. S hogy miért? Mert végig készülünk az esésre, mégis van egy bizonyos pont, ahol meg kell kapaszkodnunk; ez a pont, tulajdonképpen egybeesik azzal, amit Krasznahorkai műveiben is hiányosságként vélek felfedezni – ugyanis ő, akárcsak Tarr Béla egy darabig egyenesen terelgetik a nézőt a mélypont felé, de a várvavárt hatás minduntalan elmarad. Ennek pedig egyetlen oka lehet – nem találták meg ők sem. S hogy mindezért miért kár? Mert aki valóban zuhanni akar, az nem akar megkapaszkodni…
Ennek ellenére csodálatos és figyelemfelkeltő alkotásként könyvelhettem el – ígyhát természetesen csak ajánlani tudom.