Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) Égen-földön Natacha (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025) Diplo, a kis dínó (2024) Háttérzene államcsínyhez (2024) Goebbels, a manipuláció művészete (2024) Elefántos kaland (2024)

Streamingpremierek

Mocskos játékok (2025) Hosszú motorozás hazafelé (2025–2025) Az esküvőtől a gyilkosságig: Amerikai családi dráma (2025) Nagyik (2025) Királyi szerelem (2025–) Cuckoo (2024) Karol G: A holnap gyönyörű volt (2025) A mosolygós gyilkos (2025–) Örökké (2025–) Az eltévedt golyó 3. (2025) Sehol se otthon (2024) A gojátszma (2025)

Random kedvcsináló

Szegény párák (2023)

Minden bizonnyal ez a legbetegebb felnövéstörténet amit valaha láttam. Egyedül az utolsó szegmenst hagytam volna talán ki, viszont elég rövid rész.

Több kreatívitás van a filmben mint Hollywood éves blockbuster termésében együttvéve. Valahol Jean-Pierre Jeunet-re emlékeztetett a látvány, iszonyat groteszk az egész, arra számítottam hogy majd ráismerek Budapesti épületekre meg helyszínekre de teljesen esélytelen volt.

Már A kedvencben is imádtam amit Lanthimos művelt a nagylátószögű lencsékkel, ezek itt is előkerültek és zseniális felvételeket készített velük.

Ráadásul hosszú idő után ismét a Puskinban, nem meglepetés de nagy élmény volt az egész, már csak azért is, mert 9 évvel ezelőtt pont a Puskinban, pont egy Emma Stone film (Birdman) volt az a meghatározó moziélményem, ami után nem vártam többet senkire ha érdekelt egy film, hanem elmentem egyedül, és a művész mozikat választottam, ha lehetett.