Erről szól most a Snitt
Sport: Tévé vagy Streaming
Mindenféle jószágok!
DC Univerzum
Filmes Idézetek Játék
Criterion Closet Picks
Kaidzsúvilág
Kedvenceink színpadon, avagy színház az egész világ!
Teaser Trailerek
Hírek
Minden, ami MARVEL
Middle Finger Moments from Movies
Magyarország a filmekben
Filmzenék
Egy-kép-kocka játék
Fordítgatunk?
Anime
Happy Bday! – Szülinapos kedvencek
Melyik az a film?
Filmvilág
Premierre várva
Mozipremierek
Streamingpremierek
Random kedvcsináló
Voltak drámai, érdekes és perverz pillanatok is a filmben, de ez nem ért meglepetésként a rendezőt ismerve. Valamint azért sem, mert olvastam Bertolucci filmkönyvét, amit a félkész (illetve folyamatban lévő) forgatókönyvből írt. Érdekes, hogy a könyvben sokkal inkább előtérbe kerül a kamera, mint a filmben, vagy talán csak én éreztem így. A történet ugyanis egy forgatásról is szól, és a kamera nagyon hangsúlyosan jelen van, szinte betolakszik egyes jelenetekbe. Lehet, hogy a filmben is így van, de ott eltolódott a fókuszom a színészi játékra, ami nem terelte el a figyelmemet a könyv olvasása közben.
A filmben szerintem a legérdekesebb jelenetek azok, amikor Marlon Brando improvizál, és pl. a saját gyerekkoráról meg a szüleiről beszél, úgy állítva be, mintha csak kitalálná az egészet, illetve a néző (és Jeanne) nem tudja, hogy igazat mond-e, vagy csak akkor találja ki. (Kivéve, ha mondjuk olvasta Brando önéletrajzát, ami a film megjelenése után kb. 20 évvel látott napvilágot.)