Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

j-hope Tour ‘HOPE ON THE STAGE’ in JAPAN (2025) A vándorló Föld (2019) A csúf mostohatestvér (2025) A föníciai séma (2025) A sötétség szelleme (2024) Karate kölyök: Legendák (2025) Fekete hó (1990) A Hold nyomában (2022) A-Q hiteles története (1981) Púder (1995) Chinatown detektív 1900 (2025) Jó dolgok Sanghajból (2024)

Streamingpremierek

Mountainhead (2025) Jó fiú (2025–) Lulu, a rinocérosz (2025) A szív tudja (2025) Bono: Stories of Surrender (2025) A csillagokon túl (2025) Az özvegy terve (2025) A thai unikornis (2025–) Megoldatlan ügyek osztálya (2025–) Tökéletes nővér (2025–) F1 Akadémia (2025–) Felnőttek (2025–)

Random kedvcsináló

Madarak (1963)

Egyszerűen nem értem az embereket. Megnéznek egy nagyszerű, ámde régi filmet – és leragadnak annál, hogy „mai szemmel nézve” ilyen-olyan-amolyan ….. így a párbeszédek, úgy az effectek, na meg a zene, stb.
Aki nem tud elvonatkoztatni a mai „csúcs” technikától (ami a közeljövőben nevetségesen blődli lesz), az ne nézzen régi filmet spoiler
Hitchcock zseni volt a feszültségkeltésben, a képi ábrázolásban, a zenei aláfestés használatában (vagy éppen elhagyásában, mint itt is), hanghatásokban/csendekben – szerintem a mostani ("sziperszuper" effectekkel megtámogatott) filmesek a nyomába sem érnek, hiába próbálkoznak bármivel is.

ui.: valamiért azt hittem, fekete/fehér, ezért nagyon meglepődtem a színeken…. nekem Hitchcock fekete/fehér