Erről szól most a Snitt
Middle Finger Moments from Movies
DC Univerzum
Snittelők, segítsetek!
Ázsiai Dorama OST/betétdalok
Criterion Closet Picks
Melyik az a film?
Ázsiai filmek
Anime
Új filmes szerzemények
Egy-kép-kocka játék
Intrók/Openingek
Avatar (James Cameron)
Sport: Tévé vagy Streaming
Star Wars
Filmzenék
Filmes Idézetek Játék
Snittblogolók
Fordítgatunk?
Súgunk!
Mindenféle jószágok!
Mozipremierek
Streamingpremierek
Random kedvcsináló
A Hátsó ablak után ennél csattantam fel igazán, hogy „Ejha! Ez aztán a film!”. Nyugodtan nevezhetjük kamaradarabnak, hisz kevés szereplővel és helyszínnel dolgozik. Épp ez a szűkösség adja viszont meg a film velejét, no meg persze a pazar alakítások. Hitchcock semmit nem apróz el. Hosszú jelenetekkel borzolja az ember idegeit. Elég csak a betörő felfogadására gondolni, amikor Tony szépen átrendezi a tett helyszínét. Mesterien összerakott az egész film, Hitch pedig képes azt is elérni, hogy Tony-nak szorítsunk, hogy sikerüljön átrendeznie a szobát, elrejtenie a táskát stb.. Mi ez, ha nem a rendezés magasiskolája? Érdekes, hogy 3D-s film volt, szívesen megnézném úgy is. Jó lenne, ha úgy küldenék újra mozikba!