Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

John Vardar vs a Galaxis (2024) Barbárok a szomszédban (2024) Az isteni Sarah Bernhardt (2024) Bird (2024) A melós (2025) Imagine Dragons: Live from Hollywood Bowl (2025) Parlagon (2024) Red Velvet Happiness Diary : My Dear, ReVe1uv In Cinemas (2025) Witches (2024) Non-stop party arcok (2002) Andrea Bocelli 30: The Celebration (2024) Hamlet (2024)

Streamingpremierek

Autótolvajok (2025) Az élet értelme (2025–) Századközepi modern (2025–) A listák élén (2025–2025) Ifjú hölgyek kézikönyve (2025–) Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása (2025) Álomlista (2025) Srácok a strandon (2024) Kid Snow (2024) Venom: Az utolsó menet (2024) The Art of Joy (2024–2024) Rocksztárból gyilkos (2025–2025)

Random kedvcsináló

Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje) (2014)

Ilyen filmet nehéz összerakni. És nem azért, mert úgy lett leforgatva, mintha egyetlen hosszú jelenet lenne, hanem azért, mert úgy is érződik. Suhanunk konfliktusról konfliktusra. Szédítő. Nagyon fontos kérdéseket feszeget, önmagunk társadalom kényszerítette egójától kezdve, a színház és mozi örök összeegyeztethetetlenségén át, egészen az öregedés/fiatalkori önpusztítás témaköréig. Ügyesen helyeztek el benne mondatokat – csodálkoztam is, hogy itt az idézetek között nem is találom őket –, a rendező fogta a kezem, rávezetett egy-egy ilyen aknára, ami robbant és miszlikbe tépett. Mindenkinek látnia kell – legalábbis szerintem.