Erről szól most a Snitt
DC Univerzum
Filmes Idézetek Játék
Mindenféle jószágok!
Criterion Closet Picks
Sport: Tévé vagy Streaming
Kaidzsúvilág
Kedvenceink színpadon, avagy színház az egész világ!
Teaser Trailerek
Hírek
Minden, ami MARVEL
Middle Finger Moments from Movies
Magyarország a filmekben
Filmzenék
Egy-kép-kocka játék
Fordítgatunk?
Anime
Happy Bday! – Szülinapos kedvencek
Melyik az a film?
Filmvilág
Premierre várva
Mozipremierek
Streamingpremierek
Random kedvcsináló
Voltak drámai, érdekes és perverz pillanatok is a filmben, de ez nem ért meglepetésként a rendezőt ismerve. Valamint azért sem, mert olvastam Bertolucci filmkönyvét, amit a félkész (illetve folyamatban lévő) forgatókönyvből írt. Érdekes, hogy a könyvben sokkal inkább előtérbe kerül a kamera, mint a filmben, vagy talán csak én éreztem így. A történet ugyanis egy forgatásról is szól, és a kamera nagyon hangsúlyosan jelen van, szinte betolakszik egyes jelenetekbe. Lehet, hogy a filmben is így van, de ott eltolódott a fókuszom a színészi játékra, ami nem terelte el a figyelmemet a könyv olvasása közben.
A filmben szerintem a legérdekesebb jelenetek azok, amikor Marlon Brando improvizál, és pl. a saját gyerekkoráról meg a szüleiről beszél, úgy állítva be, mintha csak kitalálná az egészet, illetve a néző (és Jeanne) nem tudja, hogy igazat mond-e, vagy csak akkor találja ki. (Kivéve, ha mondjuk olvasta Brando önéletrajzát, ami a film megjelenése után kb. 20 évvel látott napvilágot.)