Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

Chinatown detektív 1900 (2025) Jó dolgok Sanghajból (2024) Az utód (2024) Köln 75 (2025) Rádió (2024) Grand Tour (2024) Lilo & Stitch – A csillagkutya (2025) Mission: Impossible – A végső leszámolás (2025) Björk: Cornucopia (2025) Az Eukrán (2025) Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025)

Streamingpremierek

Egy idegen Szöulban (2025–) Sínen vagyunk 2. (2025) Thunderbirds: Elit repülőszázad (2025) Nem felejtelek el (2025–) Fountain of Youth (2025) A félelem utcája: A bálkirálynő (2025) Emma és a halálfejes lepke (2024) Mickey 17 (2025) A kormányzóhelyettes (2025–) Szirének (2025–2025) Igazi férfiak (2025–) Alkalmi kapcsolatok: Titkos randik (2025–)

Random kedvcsináló

Seventeen Tour „Follow” Again (2024)

A fiúk megérdemlik a 10 csillagot, a koncertfilm viszont sajnos szerintem még ezt a 8-at sem. Sajnos nekem nagy csalódás volt.
Először is alig volt szám, ahol nem csúszott volna a hang. Másodszor pedig a Seventeen híres a koreográfiáikról, arról, hogy a 13 srác mennyire jól tud egyszerre mozogni, és hogy mivel ilyen nagy a létszám, milyen látványosak szoktak lenni a táncaik. Ez egyáltalán nem jön át a film során, mert a vágás mindig vagy túl közeli vagy túlságosan kapkodó a szemszögek között. Egyedül a kis „trailer”-szerű összevágások és az egy-két effekt, mint pl amikor a közönségre ment a kamera voltak ötletesek és jól kivitelezettek. Többre vágytam, szerintem a múltkori koncertfilm, ami igazából csak egy streamnek volt a lejátszása sokkal élvezhetőbb volt, mert sokkal jobban átadta a koncertélményt, amit a rajongók valóban kaphatnak egy ilyen esemény során.