Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

492 zóna filmekről »


Mozipremierek

Mennyei zűrzavar (2025) Drágakövek (2024) Elio (2025) VIDEOTON 1985 – A magyar futball utolsó nagy csodája” – dokumentumfilm a Videoton 1985-ös UEFA-kupa-meneteléséről (2025) Pásztorok (2024) Árnyékosztag (2025) Így neveld a sárkányodat (2025) Égen-földön Natacha (2025) Jó reggelt, búbánat! (2025) Óvakodj a bohóctól (2025) Balerina (2025) j-hope Tour ‘HOPE ON THE STAGE’ in JAPAN (2025)

Streamingpremierek

Bambi – Egy élet az erdőben (2024) A tragikus Grenfell-torony (2025) Jégvarázs: A Broadway-musical (2025) Félédesebb (2025) Olympo (2025–) KPop démonvadászok (2025) Mi vagyunk Azahriah (2024) Egy Minecraft film (2025) Egy botrányos ügy: Ki ölte meg Nora Dalmassót? (2025–2025) Liverpool, a mi városunk (2025–) Havenport (2025–) Anora (2024)

Random kedvcsináló

Sztalker (1979)

Tarkovszkij filmjeire sokféleképp lehet tekinteni. Mint beavatásokra a lélek bizonyos alappiléreihez, úgy, mint meditatív vizuális költeményekre, de akár úgy is, mint az életből elvesztegetett több órára, mert teszem azt nem ilyen lassú filmekhez vagyunk szokva. Szerencsére én inkább az első kettő felé húzok. Tarkovszkij-ban leginkább a filozófust tiszteltem, ami itt gőzerővel munkál, a Stalker az egyik legkönnyebben fogyasztható filmje, ám a mélységet csöppet sem mellőzi. Évente újra tudnám nézni, olykor meg is teszem. Sajnos azt hiszem sokan először a számítógépes játékról hallanak, pedig még a novella is jócskán különbözik a filmtől, és így sajnos egész mást várnak, mint amit kapnak.