Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az Eukrán (2025) Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–2025) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–) Túltolás (2025–)

Random kedvcsináló

Darabokban (2015)

Igen! Le kell számolni a hazug díszletekkel, a színleléssel, le kell rombolni mindent az alapokig, hogy azután újra tudjuk építeni őszintén, sallangoktól mentesen. Davis a felesége halála után döbben rá, hogy igazából semmit se érez, csak valami sötét űrt magában, és hogy talán nem is ismerte azt az embert, akivel korábban „összekötötte az életét” a társadalom által elvárt (sőt diktált) szabályok szerint. Hogy egy olyan életet él, amihez voltaképp semmi köze; csak egy szerep, amibe belekerült, elfeledve, hogy ki is volt ő valójában, és mire vágyott valaha. A kertvárosi, modern ház nem otthon, csak egy kirakat a külvilág felé, státuszszimbólum, ami egyszeriben értelmét veszíti. És akkor Davis meghúzza a vészféket, és kiszáll… Elkezdődik valami spontán, játékos, kalandos élet, amihez egy zakkant nő és kamasz fia is asszisztál, mások előtt megmagyarázhatatlan kapcsolati formában. Davis pedig lassanként újra megtanul érezni és – végső soron – élni.