Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

John Vardar vs a Galaxis (2024) Barbárok a szomszédban (2024) Az isteni Sarah Bernhardt (2024) Bird (2024) A melós (2025) Imagine Dragons: Live from Hollywood Bowl (2025) Parlagon (2024) Red Velvet Happiness Diary : My Dear, ReVe1uv In Cinemas (2025) Witches (2024) Non-stop party arcok (2002) Andrea Bocelli 30: The Celebration (2024) Hamlet (2024)

Streamingpremierek

Autótolvajok (2025) Az élet értelme (2025–) Századközepi modern (2025–) A listák élén (2025–2025) Ifjú hölgyek kézikönyve (2025–) Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása (2025) Álomlista (2025) Srácok a strandon (2024) Kid Snow (2024) Venom: Az utolsó menet (2024) The Art of Joy (2024–2024) Rocksztárból gyilkos (2025–2025)

Random kedvcsináló

Ruben Brandt, a gyűjtő (2018)

Szürreális művészi világ kerül ábrázolásra ebben a magyar-szlovén koprodukcióban. Eleinte nehéz is volt megszoknom a három szemű, kétfejű vagy kétdimenziós alakokat, de utána körvonalazódott egy történet. Sokáig azért sem tetszett a film, mert nem láttam még, hogy mit akarnak kihozni belőle, kapkodnom kellett a fejem a sok helyszínváltás és ugrálás között. És persze olyan sűrű és tömény volt, amit a gyomrom nehezen emészett meg.
Azonban tényleg különös és kísérteties, ahogy a festmények „megelevenednek", akárcsak az emberi pszichébe való behatolás a tudományos kísérletetek által.
Talán kicsit többet is ki lehetett volna hozni, és persze erősen művészi behatásokkal tarkított, arról nem is beszélve, hogy az …Oops, I dit it again újragondolása egyenesen idegesítő volt.
Nem bánom azért, hogy a csigának sikerült átérnie a vonat előtt :D