Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az Eukrán (2025) Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–2025) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–) Túltolás (2025–)

Random kedvcsináló

Konklávé (2024)

Másra számítottam, inkább bűnügyi filmre, afféle gyilkosság a Vatikánban sztorira. Nem ezt kaptam, de így is elvarázsolt. Kifejezetten tetszett, hogy sebészi pontossággal végigviszi a pápaválasztás protokollját. A maga módján lenyűgöző az a szigor, ami végigkíséri ezt a folyamatot. Ezt a szigort ha úgy tetszik az emberi kicsinyesség és a jelöltek közti megosztottság csúfítja el, amely meghatározta a film narratíváját is. Fiennes karakterére akkora terhet rak a rendező, hogy rajta keresztül meg a néző érzi a súlyát és jelentőségét minden mozzanatnak, megnyilvánulásnak, amit ő tesz. Arcának nüansznyi változásai, visszafogott mosolyai, megkönnyebbülései. Csodálatos játékot mutat be, megint. Lenyűgöző az a feszültség, ami végigkéri az egész filmet. A film végére már én is markolgattam a székem nem létező karfáit a feszültségtől.

A letisztult és remekre szabott képek, a tér kitöltései, a vörös a fekete és fehér színek megkapó használata mind emelnek a színvonalon. A zene nemkülönben.