Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az Eukrán (2025) Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Titanic: Digitális újjászületés (2025) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–2025) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–)

Random kedvcsináló

Romaenseuka Pilyohae 3 (2014–2014)

Nagyon csíptem, mert sok dél-koreai sorival ellentétben sokkal nyitottabb, szókimondóbb darab volt. Maga az I Need Romance sorozat tekinthető a koreai Szex és New Yorknak. (Nehezen tudom elképzelni, hogy ennél szabatosabban beszélnének koreai lánykák, asszonyok a doramában előforduló témákról.) És ahh… végre… Sung Joon megmutatta, hogyan is kell csókolni… Épp ez tetszett leginkább a sorozatban, hogy sokkal életszerűbb volt, mint a legtöbb dorama. A hősnőnk nem meresztgette a szemét csók közben, mintha más bolygóról jött volna, az egyik barátnőjének gondjai voltak az ágyban, a másik meg egy rossz házassággal küszködött, a harmadik pedig „vénlányként” néz anyai örömök elé, habár nem anyatípus… Imádtam a sori bátorságát, hogy olyan témákat is mert feszegetni, amiket manapság Dél-Koreában a standard szemérmesség miatt nemigen illik, és hogy a női barátságok sokszínűségét, báját és erejét is igazán szépen mutatta be.