Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Égen-földön Natacha (2025) Jó reggelt, búbánat! (2025) Óvakodj a bohóctól (2025) Balerina (2025) j-hope Tour ‘HOPE ON THE STAGE’ in JAPAN (2025) A vándorló Föld (2019) A csúf mostohatestvér (2025) A föníciai séma (2025) Karate kölyök: Legendák (2025) Fekete hó (1990) A Hold nyomában (2022) A-Q hiteles története (1981)

Streamingpremierek

David Attenborough: Az óceán csodája (2025) KO (2025) A vihar túlélői (2025–2025) A legutolsó csepp (2025) Predator: Gyilkosok gyilkosa (2025) Könyörtelen bosszú (2025–2025) The Alto Knights (2025) A mágnesember (2023) A titkárnő (2002) A bűn árnyalatai (2025–) A könyvelő 2. (2025) Shaquille O'Neal: Nyerő húzások (2025–)

Random kedvcsináló

Seventeen Tour „Follow” Again (2024)

A fiúk megérdemlik a 10 csillagot, a koncertfilm viszont sajnos szerintem még ezt a 8-at sem. Sajnos nekem nagy csalódás volt.
Először is alig volt szám, ahol nem csúszott volna a hang. Másodszor pedig a Seventeen híres a koreográfiáikról, arról, hogy a 13 srác mennyire jól tud egyszerre mozogni, és hogy mivel ilyen nagy a létszám, milyen látványosak szoktak lenni a táncaik. Ez egyáltalán nem jön át a film során, mert a vágás mindig vagy túl közeli vagy túlságosan kapkodó a szemszögek között. Egyedül a kis „trailer”-szerű összevágások és az egy-két effekt, mint pl amikor a közönségre ment a kamera voltak ötletesek és jól kivitelezettek. Többre vágytam, szerintem a múltkori koncertfilm, ami igazából csak egy streamnek volt a lejátszása sokkal élvezhetőbb volt, mert sokkal jobban átadta a koncertélményt, amit a rajongók valóban kaphatnak egy ilyen esemény során.