Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

490 zóna filmekről »


Mozipremierek

Mennyei zűrzavar (2025) Drágakövek (2024) Elio (2025) Pásztorok (2024) Árnyékosztag (2025) Így neveld a sárkányodat (2025) Égen-földön Natacha (2025) Jó reggelt, búbánat! (2025) Óvakodj a bohóctól (2025) Balerina (2025) j-hope Tour ‘HOPE ON THE STAGE’ in JAPAN (2025) A vándorló Föld (2019)

Streamingpremierek

Bambi – Egy élet az erdőben (2024) A tragikus Grenfell-torony (2025) Jégvarázs: A Broadway-musical (2025) Félédesebb (2025) Olympo (2025–) KPop démonvadászok (2025) Mi vagyunk Azahriah (2024) Egy Minecraft film (2025) Egy botrányos ügy: Ki ölte meg Nora Dalmassót? (2025–2025) Liverpool, a mi városunk (2025–) Havenport (2025–) Anora (2024)

Random kedvcsináló

Tenet (2020)

Úgy éreztem, hogy nem az alapsztori az, ami meghatározza a filmet, hanem maga az idővel való játék mozgatja és annak a darabkáit kell összehangolnia a nézőnek. Megtalálni a kauzalitást az ok-okozat összefüggését. Lehetne időutazós filmnek nevezni, de ez pont nem a klasszik értelemben vett utazgatás. Itt a tér és az idő nem lép nagyokat. Én azt mondom egy olyan próbálkozás, amikor a múlt és a jövő kalcsolata, valamint a mi volt előbb okozat vagy ok variálása történik anélkül, hogy a téridő és más teridősík felbomlását vagy alternatív valóságok létrehozását eredményezné a művelet. Annak pedig nem olyan rossz, követhető.