Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

500 zóna filmekről »


Mozipremierek

A szerelem sosem késő (2025) Gaucho Gaucho (2024) Hozd vissza őt (2025) A rosszfiúk 2 (2025) BTS Army: Forever We Are Young (2025) A hiányzó részem (2024) Kyuka – Mielőtt véget ér a nyár (2024) Kardfog kapitány és a kalózmentő akció (2025) A Fantasztikus 4-es: Első lépések (2025) Az avignoni szerelmesek (2025) Az ismeretlenbe (2024) Násznaposok (2025)

Streamingpremierek

Ügyvéd a pályán (2025–) Az oxfordi évem (2025) A hadvezér (2025–) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Tisztességes élet (2025) A lányomért mindent (2025–) Leanne (2025–) Kristályszív (2025–) Január 2. (2024) Beszélgetések egy sorozatgyilkossal: A David Berkowitz-szalagok (2025–2025) Miley Cyrus: Something Beautiful (2025) Teljes káosz: Az 51-es körzet ostroma (2025)

Random kedvcsináló

A munkaidő vége (1895)

Érdekes élmény volt ezt a kis szeletkét is látni a múltból. Egy rakat ember kirobban a kinyíló kapuk mögül (szépen össze lehettek zsúfolva odabent), mindenki megy a dolgára, sokan talán még azt sem tudták, hogy veszi őket a kamera.
Megint romantikus leszek és kalandozok: Érdekes, hogy itt talán még fokozottabban éreztem nemcsak a múlt, hanem az elmúlás, a halál jelenlétét is. Hiszen minden és mindenki halott már ezen a filmen. Képzeljük csak el, hogy a filmen látott emberek sírjai már lehet nem is léteznek, hiszen a hozzátartozók egy idő után nem fizették a sírhely utáni díjat.
Így ha jobban belegondolunk, Lumiére a filmjével konzerválta az embereket az örökkévalóságnak. Némiképp filmes sírt teremtett egy csomó embernek. Valahol azért elég klassz dolog lehetett így fennmaradni. :)