Aladdin (2019) 189

128' · amerikai · kaland, fantasy 12

Az 1992-es Disney animációs film élőszereplős változata.

angol
angol
angol
magyar

Képek 16

Szereposztás

Will SmithGenie
Mena MassoudAladdin
Naomi ScottJázmin
Marwan KenzariJafar
Navid NegahbanSzultán
Nasim PedradDalia
Billy MagnussenAnders herceg
Numan AcarHakim
Alan TudykJago (hang)
Hirdetés

Kedvencelte 51

Várólistára tette 290


Kiemelt értékelések

Lili98

Emlékszem amikor legelőször néztem meg az Aladdint és mennyire lenyűgözött. Azonnal a kedvencem lett és a mai napig ez így van.
Amikor kiderült, hogy lesz live-action egyből izgatott lettem ugyanakkor kicsit féltem is.
Emberek nem csalódtam. Egyszerűen hihetetlen egy élmény volt.
Megszámolni nem tudom, hogy hányszor láttam az eredeti örök klasszikust… tudtam, hogy mi fog történni, melyik jelenet fog következni. Mégis szinte végig izgultam és kíváncsian vártam, hogy „vajon mi lesz?”.
Képes volt újat mutatni, adni a film. Egyszerűen beszippantott, ahogy meghallottam az Ezeregy éj dalt, minden megszűnt körülöttem és magával ragadott a film. Imádtam az örök klasszikus zenéket, a csodaszép kosztümöket és a lenyűgöző látványt (megéri a 3D!!!).
Jázmin új dala szerintem fenomenális és kedvenc lett.

Tényleg nem tudok rá rosszat mondani, abszolút elégedett vagyok vele (pedig nagyon elfogult Disney fanatikus vagyok, ha nem tűnt volna még fel). Kedvenc lett, és szerintem az eddigi legjobb live-action. (ami nagy szó mert én imádom a 2015-ös Hamupipőkét).

Tesómmal amúgy együtt vártuk spoiler
Valamint tetszett, hogy spoiler

A szinkron tényleg hihetetlenül jó. És ezt nem sokszor mondom.
Hihetetlenül örülök, hogy megőrizték a klasszikus film varázsát, de mégis változtattak rajta pont annyit,amennyit kellett.
Nagyon szeretem ezt a filmet, nagyon közel áll a szívemhez, szóval bátran ajánlom bárkinek.

Olyan akarok lenni,mint Jázmin ha felnövök.

5 hozzászólás
negike

Én nagyon szeretem a mesét, az egyik kedvencem. Én örültem mikor kiderült hogy élőszereplős filmet csinálnak belőle, az eddigi élőszereplősek is tetszettek. Kíváncsi voltam hogy milyen lesz, meg egy kicsit féltem is tőle hogy ne hogy elrontsák. De nem kellet csalódnom, nekem borzasztóan tetszett, minden percét nagyon szeretem. Jók voltak benne az újítások, a zenék is jók voltak még mindig, vicces is volt, a kedvencem mikor bemutatták Ali herceget, ott az egész mozi sírva nevetett. :D
A színészek is jók voltak, Mena Massoud tökéletes választás volt Aladdinra, nagyon jól szerepelt és még milyen cuki is volt! :D Jázmin is tökéletes volt, meg a Szultán is szerintem! Will Smith mint Genie is jó volt, nekem nem volt vele bajom, jó poénjai voltak! :D Egyedül Jafar nem tetszett szerintem túl jóképű volt a színész. De igazából nem volt vele se nagyon bajom! :D
Jázmin új dala nagyon jó lett. :D
Szóval én imádtam, biztos vagyok benne hogy még megnézem! :D
https://www.youtube.com/watch…
https://www.youtube.com/watch…
https://www.youtube.com/watch…
https://www.youtube.com/watch…
https://www.youtube.com/watch…
https://www.youtube.com/watch…

Dreamborder

Jóindulatú 9-es. Hátrányból indult a film, mert én a meséért sem voltam túlságosan oda. Ahhoz képest ezt egészen élveztem. Igazából Will Smith miatt szerettem volna megnézni, és ő hozta is a szintet, szerintem szuper dzsin volt. Meglepő, de hercegnőnk sem volt rossz, csináltak neki egy jó kis belevaló karaktert. Aladdint játszó színésszel kissé hadilábon álltam, nem vagyok oda ezért a nyálas vigyorért, de ez megbocsátható volt.
Igazából, amin nehezen tettem túl magam, hogy teljesen az eredetit vártam és mikor elkezdődött a film, csak néztem, hogy mért magyarul hallom. :’D
Szóval mindenképpen meg kell néznem eredetiben is a filmet! Na nem mintha gondom lett volna a magyar énekléssel, de azért mégis. Hallani kell az eredetit.
Igazából olyan jó kis nosztalgia hangulatba kerültem, hallgattva ezeket a dalokat. :) Elég jól felturbózták őket. Pont eltalálták a határt, nem lett gáz, vagy nem odaillő a modernizálás. Érdekes, de nekem a hercegnő dala tetszett a legjobban. Volt benne kraft az biztos! :) A színésznő is odatette magát.
Szóval összességében elég jól volt. Hip-hop el is telt a két óra, egy percet sem unatkoztam közben. Most megyek és hallgatok még egy kis feltuningolt Aladdint. ;)

2 hozzászólás
Filmdoki

Hanyagolom az élőszereplős Disney feldolgozásokat, ezt most viszont megtekintettem, hogy már ténylegesen véleményt tudjak mondani a témában. Tudok is: fölösleges volt elkészíteni. Nem rossz film, sokkal inkább olyan jelzőkkel tudnám illetni, mint az unalmas, jellegtelen, fantáziátlan.
Az eredeti rajzfilm szinte hibátlan, egy mai napig rendkívül szórakoztató romantikus kalandfilm, kicsiknek és nagyoknak egyaránt remek kikapcsolódást nyújt. Ez a feldolgozás pedig olykor szolgaian másol le jeleneteket, néhol pedig bővíti a cselekményt, megmagyaráz dolgokat. Mégis, egy drágább fanfilmnek tűnik, mely dramaturgia szempontjából rengeteget veszít erejéből. A karakterek nem élettel teliek, sokszor azt éreztem, hogy a színészek csak felmondják a szöveget, de nem érzik át egy-egy pillanat súlyát. A romantika számomra egyáltalán nem működött. A rajzfilm egyik legszebb pillanata az erkély jelenet, valamint az azt követő repülés. Humoros, kedves és tényleg érezni hogyan melegedik össze a két fiatal. Itt valahogy hiányzott nekem ez az egész, és csak egy gyenge rekreációt kaptam.
De említhetném Genie szálát is. A rajzfilmben valóban érezni a súlyát annak, hogy ez a bolondos figura mennyire is vágyik a szabadságra. Will Smith pedig szinte faarccal ledarálja a monológját erről, hogy aztán a végén teljesen hidegen hagyjon, hogy felszabadul. De összegészében mindegyik karakter teljesen érdektelenné vált. Még az olyan mellékszereplők, mint Abu vagy Szőnyeg is csak mozgó díszletek voltak, bár volt néhány vicces momentumuk.
A látvány is felemás. Szépnek szép, vannak benne kiváló CGI effektek, de sokszor mégis kiüt a gyenge animáció. A legfelháborítóbb pedig, hogy mennyire szűkösnek hat ez a világ, amit a film bemutat. Agraba a rajzfilmben grandiózus, pezsgő. Itt ellenben Aladdin bevonulása egy kb 20 méteres szakaszon zajlik, a szultán trónterme pedig egy mezei szobának felel meg. Kérdem én, hol maradnak a látványos, grandiózus szobák, városi látképek? Nagyon szeretik erőltetni a CGI-t a filmekben, és itt adott is lett volna, hogy a teret kicsit növeljék az épületek belsejében, de erre nem vették a fáradtságot.
Középszerű kalandfilm, amiből hiányzik az a kreativitás és stílus, ami az eredeti rajzfilm olyannyira zseniálissá tette. Míg az tobzódott korai ’90-es évekre történő referenciákkal, itt a 2010-es évek jellegtelenségéből adódóan erre lehetőség sem volt. Egyszer meg lehetett nézni.

kiruu 

Javarészt elvarázsolt. Miközben apa szenvedett a zenék alatt, én önfeledten énekeltem a moziban. Picit változtattak a szövegen, aminek néha nem örültem. spoiler Viszont a magyar hangokat nem ismerem, de Genie meg Aladdin szinkronhangja csodaszép! Szerelmes lettem. A következő dolgom lesz megnézni eredeti hanggal. A számok a mai napig varázslatosak, vigyorogva énekeltem mindet.
Nem ismerem az Aladdint alakító színészt, de az a félmosoly vaaa. Lehetett volna kócosabb a haja, de összességében nagyon szexi.
Többnyire tetszett, hogy modernizálták. Néha azért egy-két apróság hiányzott. spoiler
Will Smith egyszerűen fantasztikus volt, imádtam. Az a földig érő buggyos nadrág, zseniális. spoiler Viszont a Jaffart alakítő színész számomra nem volt elég félelmetes. Kifejezetten szép arca van a színésznek, a borosta ellenére is. Így nem hozta azt a sötét karaktert.
Szőnyeg még mindig a legjobb, viszont Abu most annyira nem tetszett. A szőnyegen repülős-romantikus részig nagyon jó volt, de aztán a végére ellaposodott, kicsit untam, és nem annyira tetszett a kivitelezés. De a hangulatot vissza adta, sokszor újranézős lesz ez is.

3 hozzászólás
Galathynius

Mondjon bárki bármit én imádtam, mindent dalt, részletet az elejétől a végéig. Nem akartam hasonlítgatni az eredetijéhez és ez pont így volt jó.

kitti0824

Ááááááá *-*
Számomra ez csodálatos volt. Minden perce. Moziban nézni..áá..kirázott a hideg.

H_Kincsoo

A legelső előzetesnél olyan „nem tűnik nagy számnak” érzésem volt. Ám ahogy jöttek az újabbnál újabb infók a filmről, annál inkább kíváncsibb és izgatottabb lettem. Az utóbbi napokban pedig le se lehetett lőni.
És mindez nem eredménytelenül történt.
Szerintem ennyire nem vártam egy élőszereplős feldolgozást se eddigi életem során.
Amikor beültünk a moziba és először felcsendültek a kissé átalakított, ám mégis ismerős dallamok és elkezdett rázni a hideg, már akkor tudtam, hogy nem fogok csalódni.
A színvilág, a helyszínek, a dalok és a szereplők mind elkápráztattak. Persze, Will Smith elviszi az egész filmet, de a többi – számomra eddig ismeretlen – színész is remekül teljesített. Egyedül Jafar nem hozta a tőle megszokott gonosztevő karaktert, de bevallom nekem így is tetszett. Plusz, amennyire féltem az Aladdint alakító Mena Massoud játékától, annyira okozott meglepetést. Azt hittem, nem fogja átadni azt a karaktert, akit a mesében annyira szerettem, de szerencsére sikerült neki. Willben egy pillanatig se kételkedtem néhány személlyel ellentétben, valahogy nekem első pillanattól volt egy olyan érzésem, hogy meg fogja csinálni, ki fogja hozni a maximumot. És így is lett.
Fenomenális élmény volt számomra, hogy teljesen változatlanul hallhattam az Egy új élményt. És külön megmosolyogtatott, hogy a rajzfilmben éneklő Miller Zoltán fia énekelte ebben az új formában.
Le a kalappal!

Gothic01 

„- Tízezer év alatt nem égtem ekkorát!"

A széles skálán mozgó, és meglehetősen intenzív vélemények alapján roppantul kíváncsi voltam rá, és most, a befejezése után majdnem egy órával nem érzek mást, mint áthatolhatatlan kiábrándultságot. Ez a nem egy ekkora hírnevű és múltú stúdióhoz illő munka, hanem sokkal inkább egy alacsony költségvetésű rajongói film, aminek még az se írható a javára, hogy legalább látszik, az amatőrség és a szoros határok ellenére is lelkesedtek a készítők a feladatért, beletettek valamit magukból.

Az élőszereplős Aladdin nem több, mint egy olcsó és silány giccsparádé, ami a rendelkezésre álló tapasztalat, anyagi erőforrások és technológiai fejlettség fényében egy kifejezetten szégyenletesen hitvány eredmény az illetékesek részéről.

Akkor kezdtem érezni, hogy baj lesz, amikor már lement fél óra, és egyszerűen nem bírtam megszeretni a látottakat, és többször azt fontolgattam, hogy abba is hagyom, nem tudott berántani – pedig stabil hátszéllel indultam neki, ugyanis mindig is az Aladdin volt a Az oroszlánkirály és a Mulan mellett a legkedvencebb Disney mesém. Állandóan fejbe csapott a fájó tény, hogy ez nem a valóság, hanem egy film, hogy nem egy igazi palotában mozognak a karakterek, hanem csak díszletek között lófrálnak a színészek, az egész kiábrándítóan műanyag volt. Pláne, nem győzöm hangsúlyozni, ahhoz képest, hogy 2019-et írunk, amikor is illene a CGI lehetőségeiből ennél milliószor többet kihozni. Az A szépség és a szörnyeteg (2017) egy valóra vált álom volt, amitől újra gyereknek érezhette magát a néző, az Aladdin ezzel szemben néhány videóklippel próbálhatna meg legfeljebb ringbe szállni, amit nem kellett volna olyan formában leforgatni, amilyenben le lett.

Az egyik legnyilvánvalóbb félrecsúszás azon a téren következett be, hogy a készítők nyilvánvalóan nem tudták, hogy mit kezdjenek Agrabahval, nem tudták, hogy mit kezdjenek az egész film hangulatával.

Agrabah egy kitalált ARAB BIRODALOM, ezzel szemben olyannyira indiai stílusúra komponálták meg több vonatkozásban is, hogy többek között itt a snitten is rádobták az India címkét a filmre. Nem azt mondom, hogy az arab elitben nem szeretik az élénk színű, drága és előkelő szöveteket, de nem ilyen papagájparádét csinálnak, hogy van rajtuk egyszerre égszínkék, meg jajrózsaszín meg zöld és narancs és hupilila isa létező legélénkebb árnyalatban. Nem úgy néznek ki náluk az emberek, mint egy óvodás farsangon a beöltözöttek. Amiket néztem arab, valamint más muszlim térségekben játszódó történelmi sorozatokat, azokban pláne a nép nem úgy öltözött, mint egy 12 darabos színes ceruza készlet, hanem inkább a fehér, a barna és a szürke különféle mattosabb árnyalataiban, ha pedig valaki feltűnőbb színt viselt, akkor csak azt az egyet. Az illúziórombolást még tovább fokozta, hogy a színészekről ordított, hogy nem tudják viselni ezeket a keleties ruhadarabokat, hogy szokatlanul, kényelmetlenül érzik magukat benne. A házakat pedig többször hagyták meg az agyag természetes színére, minthogy festették be Barbie rózsaszínre – azokat a rózsaszín házakat még mindig nem tudtam feldolgozni… Nem kiküszöbölték a korábbi, realista és történelmi szempontból fennálló hibákat, hanem csak igyekeztek úgy csinálni, miközben még nagyobb és zavaróbb hibákat ejtettek. Mert az, hogy kézzel-lábbal realitásra törekednek, de csak úgy halmozzák a felületességből adódó baklövéseket, pontatlanságokat, az sokkal frusztrálóbb, mintha nem igyekeznének egy adott kultúrának megfelelni, mert úgy döntenek, inkább a mesésséget helyezik előtérbe.

A hangulat erőteljesen hip-hopos, afroamerikai kultúrára jellemző számtalan fronton, – még Will Smith giga turbánja is a hatalmas mikrofon hajakat idézte – ami alapvetően nem lenne baj, csak ugye ez nem a Fekete Párduc (2018) , hanem egy arab népmese által ihletett történet újraforgatása… A tipikus, késői 2010-es évekre jellemző humor, tipikus, késői 2010-es évekre jellemző helyzetkomikum nagyon nem illett az alapkörnyezetbe, legalábbis abba, amit az alapkörnyezetnek meg kellett volna testesítenie, mint ahogy ez a túlzott lazulós, túlzottan rapes feeling se feltétlenül egyeztethető össze az arab kultúrával. Tudom, hogy most ez a menő, de az R&B táncmozdulatok – ennél az se lett volna furább megkockáztatom, ha csárdást járnak – és a 21. századi szleng – simán úgy beszélnek a szultánnal, mint egy haverral, olyan szavakat használnak, mint buli és srác – vannak helyek, ahol egyszerűen hülyén mutatnak, és ez most pontosan az a hely volt. A jelenetek döntő hányada is iszonyúan kínos volt, amiket bár Genie-vel igyekeztek feldobni, néha sikerült is, de az optimálisnál többször jutott az eszembe, hogy ellenőrizzem, nincs-e rajta a paródia besorolás is a filmen. Oké, hogy Aladdin egyszerű fiúként zavarban van a hercegnő és a szultán közelében, de azért nem is idióta vagy szociális fóbiás, ami elsőre még egész aranyos vagy szórakoztató volt, az tizedszerre már csak pofátlanul túltoltnak hatott.

Ha már Aladdin… jó ideig nem tudtam koncentrálni se a karakterre, se a színészi játék minőségére, ugyanis képtelen voltam levenni a szememet a hajáról. Nem hagyott nyugodni a talány, hogy ez vajon egy pár dolláros, ócska paróka, vagy pedig a természetellenesen egyenesre vasalás és centire pontosan beállítottra zselézés érte el ezt a groteszk hatást. Mindenesetre legtöbbször úgy tűnt, mintha ez nem a színész saját haja lett volna, annyira nem akart olyan lenni az esése, a tartása, mint az igazi hajnak. Amellett, hogy biztosra veszem, hogy abban a korban, amiben a sztori játszódna, nem ez a középen hosszúra hagyott, körbe meg felnyírt ecsetfazon volt a divat. Ilyen pici figyelmetlenségek és igénytelenségek miatt csúszott el a hitelesség. Sokkal jobb lett volna, ha hagyják a színész haját valami ahhoz hasonlóra megnőni, mint Avan Jogia félhosszú haja (http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Avan+Jogia+Premiere+…) , mindenféle modern fodrászati merénylet nélkül, természetesen göndörödve. Akkor nem tett volna rá még egy lapáttal a megjelenése a karakter műanyagságára, hanem valamelyest ellensúlyozta volna a gagyi jelmezt. Egyébiránt a színésszel nem volt problémám, amennyire furára írták meg a karakterét, amennyire környezet-és szituációidegen mozdulatokra, viselkedésekre kényszerítették, igazán nem tehetett ennél többet a sikerért.

Jafartól és Jasmine-tól sokkal többet vártam, mint amit kaptam, így megint csak csalódnom kellett. Az előbbit az egekig magasztalták az értékelésekben, amiket olvastam, és tiszta izgatott lettem, hogy milyen eredettörténetet, háttér információkat fognak a karakterhez gyúrni, de az a kevés, amit adtak, összességében ugyanolyan irreleváns volt, mint a szomszédos másik birodalom, vagy hogy Jasmine anyja hogyan halt meg. Beköpködtek totálisan random információkat, olyan „ne érje szó a ház elejét” alapon, „amiért csak kockáról-kockára adaptáltuk a mesét, és nem találtunk ki semmi újat”, de aztán nem kezdtek velük semmit. Aminek a következtében nem váltak többé, mint felesleges szócsépléssé. Jasmine vonatkozásában meg értesültem a kapitális hisztiről, hogy „jaj, ez a feminista propaganda kiforgatta és meggyalázta a karaktert”, részben ezért is voltam kíváncsi, hogy milyen lett a film, erre hiába erőlködtem, nem fedeztem fel benne semmi feminista propagandát. Jó, balfácánnak tartja a kérőit, és nem akar hozzájuk menni, ő akar magának párt választani, nem akarja, hogy megmondják, mit tehet és mit nem, de WTF, ezek az eredeti mesében is megvoltak. Csak nem rágták a nézők szájába, hanem még úgy voltak vele, vannak annyira értelmesek, maguktól is észleljék. Az meg, hogy uralkodni akar… hát, ettől se lesz belőle egy Haseki Hürrem szultána, még nagyon határozottnak se mondanám, egészen óvatosan próbálkozott az igényei kifejezésével, nem kardoskodott mellettük, nem voltak konkrét elképzelései és alaposan megkomponált tervei, nézetei, egyetlen tökösebb lépése volt a teljes film alatt. Akinek ez túltolt, erőszakosan arcokba nyomott feminizmus, az nagyon nem szabadult ki a sötét középkorból. :P

A vizualitás se akaródzott összetörni magát a film megmentéséért, ahogy számtalanszor pedzegettem, kiábrándítóan kevés volt egy ilyen léptékű történetnek, ilyen léptékű grandiózusságnak és varázslatosságnak a megjelenítéséhez. Minden olyan kezdetleges és elnagyolt volt, mintha legalábbis most találták volna fel azt a technikát, amivel dolgozni próbáltak. A város mindössze négy utcából állt, Aladdin nagy bevonulása is költségkímélő és puritán lett, a pompa szintjét a létező legminimalistábbra csavarták, arról nem is beszélve, hogy az egész menet tartott vagy huszonöt méteren át. A Kincses barlang és a Palota is lélektelen és fakó, az utóbbi az A szépség és a szörnyetegben A Szörnyeteg könyvtára mellett melegen elszégyellheti magát, annyira gyér és méltatlan egy uralkodóhoz. A fő csarnok mind méretében, mind kivitelezésében nevetséges. Az óriás Jágót jobb nem is emlegetni… A musicales jelenetek rémesen műviek, egyáltalán nem sikerült természetesen beleilleszteni őket a karakterek aktuális környezetébe, ami a karakterek természetellenes mozgásáról is elmondható ezekben a helyzetekben; maximálisan megcsinált volt, méghozzá megint kezdetleges értelemben. Egy idő után előre féltem az éneklős részektől, mert minél többet láttam belőlük, annál bénábban lettek képernyőre véve.

Az egyetlen valódi pozitívumot Genie jelentette, ha a kiindulási szereplőt Will Smith saját stílusa, Will Smith karaktereinek a megszokott stílusa időről-időre el is homályosította azáltal, ahogy előadta a kis beszólásait, ahogy tolta a bulis laza csávót. Ezzel a változtatással nem volt annyi problémám, néha maga a tény zavart, hogy ez inkább Will, mint Genie, de a végeredményben nem találtam kifogásolnivalót, a kettőnek az összemosása egész ütősre sikeredett, és legalább Will Smith-en látszódott, hogy élvezi a munkát, és szereti a karakterét.

Ebben a rekordhosszúságú kritikában már számtalan területről beszéltem, ahol elrontották az új Aladdint, ám dióhéjban az a véleményem, hogy a legjobban ott került rá a bélyeg a projektre, hogy nagyon arrogánsan kezdtek hozzá. Ígértek a levegőbe, hogy mennyire túlszárnyalják az eredetit, mennyivel pontosabbak lesznek, mennyire odafigyelnek a valósághűségre, stb-stb, előre felmagasztalták a munkájukat, akkora cirkuszt csináltak körülötte, amire P. T. Barnum is büszke lenne, de maga a show csak két zebracsíkosra festett ló futtatásából állt. A sok lényegtelen duma közepette felsültek, mikor érdemben meg kellett volna szólalni.

Ha valakit érdekelne Aladdin története, inkább nézze meg az eredetit…


Népszerű idézetek

Nocharity 

Aladdin: Nézd, a szultán legalább kedvel.
Genie: Remek! Vele összejöhetsz.

Mentavirág 

Jázmin:
Ez a szabály, legyél engedelmes
Oda van vésve egy táblán:
„Mostantól jobb, ha egy hangod sem lesz”
A sztorit itt le is zárnám

Figyelj,
A parancs el nem némít
Ha nem hiszed el
Gyere bátran, próbáld meg!

És hangom zendül
Bárki kínoz, felsül,
A szívem meg sem rezdül
Tudom, nem hagyom én szó nélkül
Némán

Soha többet
Parancs meg nem törhet
Csak förmedj rám, hogy „csöndet!”
Tudom, nem hagyom én szó nélkül

Jócskán meglepődik az,
Ki engem ketrecébe zár
Gyere, nézd, hogy húzok tűzmadárként!
Rám a kék ég vár,
Ahol ezer visszhang száll

Hangom zendül
Hát sohase hidd, hogy elhallgattatsz végül
Tudom, nem hagyom én szó nélkül
Némán

Én zengem,
Hogy sose becsülj le engem
Ennél több is van még bennem
Tudom, nem hagyom én szó nélkül
Soha nem hagyom én szó nélkül
Némán

2 hozzászólás
Audrey_Cortez

Dzsini: Kívánj valamit!
Aladdin: Azt kívánom, hogy szerezz lekvárt.
Dzsini: Szerezz…. magadnak? Szerezz magadnak!

I_luv_Krisztián

Jasmine: Megyek hozok kenyeret.
Dalia: A… a lekvárhoz!

Nocharity 

Nekem te nem vagy haverom, a tiéd vagyok én.

kiruu 

Genie: Ali herceg eljuttatott az ajtóig, de Aladdinnak kell kinyitnia.

Nocharity 

– Nyugodtan szakíts félbe, ha valamit nem értesz.
– Ööö…
– Vicceltem, soha ne szakíts félbe, bármi van is.

Nocharity 

– Szóval ennek van varázsereje, vagy inkább neked?
– Hm… párban ütünk igazán.

Nocharity 

Te tényleg nem vagy szokványos eset.


Ha tetszett a film, nézd meg ezeket is


Hasonló filmek címkék alapján