Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

John Vardar vs a Galaxis (2024) Barbárok a szomszédban (2024) Az isteni Sarah Bernhardt (2024) Bird (2024) A melós (2025) Imagine Dragons: Live from Hollywood Bowl (2025) Parlagon (2024) Red Velvet Happiness Diary : My Dear, ReVe1uv In Cinemas (2025) Witches (2024) Non-stop party arcok (2002) Andrea Bocelli 30: The Celebration (2024) Hamlet (2024)

Streamingpremierek

Autótolvajok (2025) Az élet értelme (2025–) Századközepi modern (2025–) A listák élén (2025–2025) Ifjú hölgyek kézikönyve (2025–) Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása (2025) Álomlista (2025) Srácok a strandon (2024) Kid Snow (2024) Venom: Az utolsó menet (2024) The Art of Joy (2024–2024) Rocksztárból gyilkos (2025–2025)

Random kedvcsináló

Sírhant Művek (2001–2005)

Idén ez az egyik legmeghatározóbb sorozat-élményem.
Ahogy haladtam vele, úgy döbbentem rá, hogy a sorozatok többsége tulajdonképpen a halhatatlanság érzetét kelti bennem. Főleg a sitcom műfaj, amely az állandóság hamis érzetét adja. Holott az élethez nagyon is hozzátartozik a pillanatnyiság, a végesség érzete és a kiszámíthatatlanság.
Ha úgy érzed, hogy a halállal, mint témával kell dolgoznod – az élet végességének elfogadásával, akkor alapmű. Levert hangulatban nem biztos, hogy megéri belekezdeni, főleg az utolsó évadok nagyon depresszívek, ahogy csapás-csapás után éri a szereplőket és nem találnak nyugalmat. Ezeknél a bing-watching esélytelen, ha nem akarsz nyugtatókon élni. :D Nálam hetek is eltelnek, mire megnézek néhány részt.