Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

496 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az avignoni szerelmesek (2025) Az ismeretlenbe (2024) Násznaposok (2025) Tudom, mit tettél tavaly nyáron (2025) A hupikék törpikék (2025) Balhés nyaralás (2024) Spermageddon (2024) A végső rítus (2025) Superman (2025) Egy kis senki Putyin ellen (2025) Oxana (2024) Tűz a tengerparton (2024)

Streamingpremierek

A Thunderman család: Beépített küldetés (2025–) Egy zsidó jófiú (2024) Elmebaj (2025–2025) Vir Das: Mindannyian hibázunk (2025) Szupersztár (2025–2025) Családi ellentétek (2025) Faltól falig (2025) Ellenállhatatlan kísértés: Olaszország (2025–) Amina katalógusa (2025–) Vad természet (2025–2025) Az amatőr (2025) A láthatatlan harc (2023)

Random kedvcsináló

Terminátor – A vég kapujában (2024–)

Taimu toraberu, Taimrúpp, Taimomasíno – ijesztő, mennyi angol kifejezést használtak a japán szinkronban… De ezt leszámítva bámulatos alkotás született. Számos motívumot remekül emelt át és dolgozott át (még az Alien-Terminator univerzumkapcsolatra is kikacsint), ugyanakkor mert újításokkal élni, és tudta őket úgy megvalósítani, hogy nem csúfolja meg az alapművet, szellemiségében hű ahhoz. Imádtam, ahogy a japán kultúrát (nyelv, művészet, családkép, macskamánia) is beleszőtte. Elgondolkodtató párbeszédek, hangulatos képi világ, okos történetvezetés.

A harci jelenetekben volt, ami zavart: amikor géppuskával több tárat is belelőttek a terminátorba, annak kutya baja lett, mintha a szintetikus bőr is páncélozott lett volna; vagy amikor szokatlanul lassan reagált/cselekedett az egyébként tökéletes hatékonyságáról híres gép.