Erről szól most a Snitt

500 zóna filmekről »


Mozipremierek

Kitörés előtt (2024) Siket (2025) Bogyó és Babóca 7. – Mesék a pöttyös házból (2025) Szuper bébi (2024) Egérfutam (2025) Veszélyes állatok (2025) Többesélyes szerelem (2025) Stans (2025) Fegyverek (2025) Jane Austen tette tönkre az életemet (2024) Már megint nem férek a bőrödbe (2025) Csupasz pisztoly (2025)

Streamingpremierek

Paddington Peruban (2024) Zsírégetők: Az igazság súlya (2025–2025) Mindig eljön az éj (2025) A túlélők hangja: Koreai tragédiák (2025–) Snoopy bemutatja: Egy nyári musical (2025) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) Mononoke – A film: A harag hamvai (2025) A sár köteléke (2025–) Fiatal milliomosok (2025–) Dalok a börtönből (2024) Láthatatlan hazafiak (2025–) Az utolsó nagy kaland (2025)

Random kedvcsináló

Londoni rémtörténetek (2014–2016)

Ennek a sorozatnak a kaszája legalább annyira fáj, mint a Carnivale-é: igaz, mondhatjuk, hogy le lett zárva, de a végén ott lebeg az a rengeteg potenciál, ami még benne rejlik (nem, nem veszem be, hogy amúgy is 3 évadosra tervezték, mert akkor még látnunk kellett volna pár dolgot).
Hangulatban nagyon erős a sorozat. A viktoriánus Anglia amúgy is remek környezetet tud nyújtani egy ilyen sztorihoz, de hát azt jól ki is kell használni. A casting különösen jól sikerült, szerintem az összes szereplőt eltalálták. Sokan Eva Green játékát szeretik dicsérni, de azért lássuk be, hogy eleve az ő szerepe volt az, ami a legtöbb olyan jelenetet kapta, amelyben lehetett brillírozni. Természetesen igaza van azoknak, akik dicsérik, de én mégis egy másik színészt emelnék ki a felhozatalból: Rory Kinneart, aki a sorozat legszerethetőbb karakterét alakította. Engem az ő játéka fogott meg a legjobban az évadok során :).