Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az Eukrán (2025) Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Titanic: Digitális újjászületés (2025) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–2025) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–)

Random kedvcsináló

A megtévesztés művészete (2019)

Én imádom a karizmatikus szélhámosokat, meg a róluk szóló filmeket, és ezt a történetet már több tanáromtól is hallottam, mint kedvenc legendát, úgyhogy örültem, hogy rátaláltunk erre a filmre. Tényleg elgondolkodtató, hogy mi tesz egy nagy műalkotást remekművé? Csak a név, ami rá van írva? Tényleg ennyire azt hisszük el, amit el akarunk hinni, vagy méginkább azt, amit mondanak nekünk? Én hiszek benne, hogy nem, de főleg most, a social media korában, amikor tömegek látogatnak el egy múzeumba, hogy megnézzék pl. a Mona Lisát és elkészítsék róla ugyanazt a képet, miközben ugyanott hihetetlen erejű művek mellett sétálnak el úgy, hogy észre sem veszik őket… Mindebben van valami végtelenül szomorú, de egyben nevetséges is.