Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

Az Eukrán (2025) Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Titanic: Digitális újjászületés (2025) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–2025) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–)

Random kedvcsináló

Isten létezik, és Petrunijának hívják (2019)

Mitől lesz nő egy nő? És mitől lesz férfi egy férfi? Attól lesz férfias valami, hogy nőknek NEM LEHET? Attól lesz nőies valami, hogy az(t) férfiaknak NEM KELL? A nő kibontakozó identitása fenyegetővé válik a férfi identitásának? A férfiak meztelensége természetes, míg a nők meztelensége megbotránkoztató? Mitől lesz értékes egy nő? Attól, hogy a férfi értékesnek tartja-e vagy sem? Jack Holland: Nőgyűlölet című könyve jutott az eszembe. Van, aki attól érzi magát értékesnek, hogy másokat elértéktelenít, mert önmagától képtelen rá. Mi van, ha az egyik nem teszi ezt a másikkal? Szomorú, de akár Magyarországon is játszódhatna a film.
Fehér, keresztény, heteroszexuális férfiak vs. mindenki más.
A képi világa és a zenék is nagyon szépek, de mindvégig bennem volt a szomorúság és igazságtalanság érzése.