Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025) Diplo, a kis dínó (2024)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–) Túltolás (2025–)

Random kedvcsináló

A házban (2012)

Intimitás
Család
Írás

Ezek a szavak jellemzik a legjobban a filmet, amit egy rendkívül különös vállalkozásként írnék le. Egy fiú bejut valaki más otthonába, és onnantól nemcsak az a fontos, hogy mi van ott, hanem hogy ő mit is tesz hozzá az ott történtekhez. Az, hogy a jelenlétén kívül a leírtak is milyen hatással lesznek a családra, akik addig a pontig már kínosan együgyűnek látszanak. De a kérdés fennmarad, mi látjuk-e őket jól, a család magát látja olyannak, amilyenek valójában, esetleg a betolakodó fiú, vagy legvégső opcióként az, aki az irományokat olvassa? Lát-e még bárki tisztán egyáltalán?

A film ügyesen játszik azzal, hogy a szubjektív és objektív látásmódokat keveri, hogy vegyíti a képzeletet és a valóságot, majd feszegíti az erkölcs határait. Emellett furán intim. Belelátsz egy család mindennapjaiba, hirtelen még a legkisebb mozzanat is értelmet nyer, a végén minden vezet valahová.

És aztán igen, a vége. Van három opciód, melyik a valóság?