Erről szól most a Snitt

466 zóna filmekről »


Mozipremierek

Szent (2023) Tűzünnep (2023) Exhibition On Screen: Az ifjú Picasso (2019) Nina és a sündisznó titka (2023) Macskák a múzeumban (2023) Marguerite, a számok szerelmese (2023) Gyönyörű esküvő (2024) Amikor a gonosz leselkedik (2023) Hívatlanok: Első fejezet (2024) Képzeletbeli barátok (2024) Fedőneve: Kos (2023) Mind idegenek vagyunk (2023)

Webpremierek

Golden Kamuy (2024) La Storia – A történelem (2024–) Rendőri hatalom (2024) Thelma, az unikornis (2024) A nagy szivar (2024–2024) A mag (2021) A nyolcas műsor (2024–) Az ördögűző: A hívő (2023) És a király így szólt: Milyen csodás szerkezet! (2023) Alienoid 2.: Visszatérés a jövőbe (2024) Going Seventeen 2024 (2024–) Ashley Madison: Szex, hazugságok és botrányok (2024–)

Random kedvcsináló

Circle (2015)

Én még csendesítem az emberbőr alá nyúzott életélményemet, mert ez a film bizony jól szétpergetett. Hogy lehet, hogy egyetlen egy térben, mindenféle kellék nélkül, pár ember ennyire be tud rántani az éterbe? Hogyan? És a mód, az érvek, a szóhasználat, az ideológia, a hétköznapi embernyelv, ó, istenem! Ha most összezárnánk ötven embert a valóságból, ugyanezek hangoznának el a miértre: hogy ki éljen, és ki ne.
Ez egy társadalom-thriller, egy… nem is tudom. Vannak filmek, amik olyan mélyre rágják magukat a lélekben, hogy szinte más dimenzióba hajlít, de aztán felugrik a stáblista, és valami szétpattan, persze darabjaiban bennem marad, de… uh. Maradjunk annyiban, hogy műfajában a legzseniálisabb, amit valaha láttam.