A kamera egy fantasztikus szerkezet. A CSODÁS SZERKEZET az emberiség önmaga iránti rajongását veszi górcső alá, valamint azt, hogy miért vonzódunk annyira ahhoz, hogy a világot a kamera lencséjén keresztül szemléljük. Axel Danielson és Maximilien Van Aertryck (Ten Meter Tower, Jobs For All!)… [tovább]
A kamera egy fantasztikus szerkezet. A CSODÁS SZERKEZET az emberiség önmaga iránti rajongását veszi górcső alá, valamint azt, hogy miért vonzódunk annyira ahhoz, hogy a világot a kamera lencséjén keresztül szemléljük. Axel Danielson és Maximilien Van Aertryck (Ten Meter Tower, Jobs For All!) filmrendezők ismét egyenesen a társadalomra irányítják kameráikat, ezúttal azért, hogy felfedezzék, megmagyarázzák és leleplezzék, hogyan változtatta meg a viselkedésünket a kép iránti féktelen megszállottságunk. A filmkészítők eközben azt a kérdést is felteszik, hogy milyen társadalmi következményekkel jár a bolygón lévő, 2022-re mintegy 45 milliárdra becsült kamera képáradata, és hogyan jutott el az emberiség 200 év alatt a hátsó kert megörökítésétől a több milliárd eurós tartalomiparig. [bezár]