The Monster (2016) 14

Anya és lánya egy esős esetén elakadnak a kocsijukkal egy elhagyatott, erdős úton a semmi közepén, és valami nem emberi vadászik rájuk.

Szereposztás

Zoe KazanKathy
Ella BallentineLizzy

Kedvencelte 1

Várólistára tette 27


Kiemelt értékelések

_Norbi 

Mostanában nem igazán nyűgözött le egyik horror sem. Erre itt van ez és még csak nem is hallottam róla. Annyi gagyi film megy a mozikban ez meg szinte sehol sincsen. Nincs ez így jól… B-kategória igaz, de kenterbe veri minimum az elmúlt 5 év horrorfilmjeit.

julcseee 

Az első egy óra számomra tömény unalom volt. Utána kezd kb. beindulni, már ha persze van az embernek türelme kivárni. Onnantól egész jó, és a vége is egészen érdekes, de semmiképp sem értékelném túl a filmet, én inkább drámának mondanám talán mint horrornak, bár persze, vannak benne ijesztő/undorító jelenetek is.

1 hozzászólás
TLD 

Családi drámára felépített horror, ahol a szörny inkább alibiként jelenik meg – kár, hogy a rendezőnek nem a dráma az erőssége, amit újabban a The Dark and the Wicked c. filmje is bizonyít. Az anya-lánya konfliktus ábrázolása néha parodisztikusan rossz, és a film végén az spoiler rendkívül patetikus, erőltetett, a szörnnyel való küzdelem pedig összességében nem túl félelmetes/izgalmas. Az atmoszféra viszont nagyon tetszett, a néptelen erdei úton vihar idején lerobbant autó kiváló horror-alapanyag (lehetett volna).

TribeBubu 

Kicsit pörgősebb filmre számítottam, de egyáltalán nem találtam olyan rossznak, mint az IMDb felhasználói. Ritka elegye egy szívszorító (és kissé elcsépelt) drámának és egy régimódi horrornak. Ha nem is tetszik sokaknak ez az ötvözet és a vontatott tempó, azt szerintem mindenki beláthatja, hogy a rendezés valami csodálatos. Ilyen látványosan összedirigált hátborzongatóan és művészien darkos képeket ritkán látni mozgóképen, főleg úgy, hogy szinte egymást érik az ilyen snittek. A Lizzy-t alakító Ella Ballentine előtt le a kalappal, az Oscar-gálával pedig a pokolba, amiért még csak nem is jelölték ezt a 15 éves kis színészzsenit. Remélem, a rendezőt, Bryan Bertinót nem ásták el a stúdiók a film nem túl nagy sikere miatt és még kap lehetőséget villogtatni tehetségét a jövőben. Afelől viszont kétségeim sincsenek, hogy Ballentine kisasszonyról még fogunk hallani, mert nincs az az elmebeteg rendező, aki egy ilyen alakítás után ne őt akarná megnyerni egy olyan filmbe, amiben van egy tinilány főhős.

Negative_Singularity

Lassú cselekményfolyású, érzelmeket gyorsan felszakító film – azaz, adott egy végtelenül egyszerű szituáció, amiben darálódnak a percek, de közben felpattannak a mélyebb impulzusok, amik különlegessé teszik a drámát.
A középpontban egy semmi mással össze nem hasonlítható kötelék áll: az anya-lánya kapcsolat. Eleve erősen indít, egy fiatal, alkoholista anya, akinek a lánya, a maga gyermek módján igyekszik megmenteni őt.
Aztán jön a bonyodalom, a szörny, ami számomra egy lelki-metamorfózis, egy metafizikai kivetülés, ami kettejük kapcsolatából építkezik.
De valószínűleg már megint többet láttam bele, mint amennyit kellett volna, így összességében azt mondom, hogy ez egy jó film, sőt: nagyon jó film.

2 hozzászólás
dulkap 

Közepes szocio-drámába oltott horror vagy horrorba oltott dráma. Lehet, hogy az egész szörny valami metafora akart lenni, de nekem ez nem jött át. Inkább volt egy következetlen kamara-horror, amibe időhúzó jelleggel (vagy hogy többnek tűnjön) beletettek nagyon mély részeket.

csokidani 

Biztató B filmnek indult, de kb a felétől elkezdtem unni. Pedig egész jó volt a drámai alapvonal, jó volt a minimál helyszín is. Mégis, amikor a film második felében egymást váltogatják a hülye döntések és a sipákolások, az csakhamar idegesítő lesz. A végső szakasz meg úgy lett megírva, mintha egy ötéves találta volna ki. Önmagának adott a film mattot…

Marianna_von_Birken

Igazság szerint elaludtam rajta valamelyik nap, amikor belekezdtem, de nem, mert untam, csak, mert nagyon késő volt már, de igazság szerint egyelőre nem tervezem, hogy tovább nézem, annyira azért is nem tetszett. Viszont egy kérdés így is felmerült bennem: miért nem mentek el az autószerelő fickóval, aki mellékesen autóval jött ki hozzájuk, miért volt olyan fontos megvárni a valahol elakadt autómentőt? o.O Nem tudod megszerelni a verdánkat? Oké, akkor itt hagyjuk, vigyél be a városba, azt' jóidő. Jó, tudom, akkor nem lett volna film, de ez így szerintem nem a legjobb megoldás volt, hogy ott van valaki, akinek működő autója van, és inkább ott rostokolnak a felmentőseregre várva, akik ki tudja, mikor érkeznek meg.


Hasonló filmek címkék alapján