Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

500 zóna filmekről »


Mozipremierek

Kitörés előtt (2024) Siket (2025) Bogyó és Babóca 7. – Mesék a pöttyös házból (2025) Szuper bébi (2024) Egérfutam (2025) Veszélyes állatok (2025) Többesélyes szerelem (2025) Stans (2025) Fegyverek (2025) Jane Austen tette tönkre az életemet (2024) Már megint nem férek a bőrödbe (2025) Csupasz pisztoly (2025)

Streamingpremierek

Paddington Peruban (2024) Zsírégetők: Az igazság súlya (2025–2025) Mindig eljön az éj (2025) A túlélők hangja: Koreai tragédiák (2025–) Snoopy bemutatja: Egy nyári musical (2025) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) Mononoke – A film: A harag hamvai (2025) A sár köteléke (2025–) Fiatal milliomosok (2025–) Dalok a börtönből (2024) Láthatatlan hazafiak (2025–) Az utolsó nagy kaland (2025)

Random kedvcsináló

Az apa (2020)

Szívszorító, elgondolkodtató, félelmet és együttérzést keltő. Anthony Hopkins zseniálisat alakított benne, mint mindig. Kíváncsi lennék, hogy milyen érzés volt számára eljátszani egy olyan állapotot, megy életkorából adódóan ott toporoghat az ő küszöbén is.
Lassú folyású, ugyanazok napok ismétlődésének tűnő film. Mintha ugyanazt a párbeszédet látnánk kicsit más-más szemszögből, de újra és újra. Tökéletesen érzékelteti, ahogy egybefolynak a napok, ahogy már nem tudni, mi az igaz, mi a hamis, ki kicsoda valójában, mi van most, és végül eljön az a kérdés is, hogy ki vagyok én.
A történet, a szereplők kiléte a film végére áll össze teljesen, mikorra a néző már teljesen letaglózva, hüppögve, könnyeit törölgetve, néma csendben ül a székében.
A Művész tömve volt. Szépkorúak töltötték meg az első sorokat. Még a villany felkapcsolása után is sokáig székükben maradtak. A szembesülés fájdalma szögezhette oda őket.