Erről szól most a Snitt

500 zóna filmekről »


Mozipremierek

A szerelem sosem késő (2025) Gaucho Gaucho (2024) Hozd vissza őt (2025) A rosszfiúk 2 (2025) BTS Army: Forever We Are Young (2025) A hiányzó részem (2024) Kyuka – Mielőtt véget ér a nyár (2024) Kardfog kapitány és a kalózmentő akció (2025) A Fantasztikus 4-es: Első lépések (2025) Az avignoni szerelmesek (2025) Az ismeretlenbe (2024) Násznaposok (2025)

Streamingpremierek

Ügyvéd a pályán (2025–) Az oxfordi évem (2025) A hadvezér (2025–) Wakanda szemei (2025–2025) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Tisztességes élet (2025) A lányomért mindent (2025–) Leanne (2025–) Kristályszív (2025–) Január 2. (2024) Kimondhatatlan bűnök (2025–) Beszélgetések egy sorozatgyilkossal: A David Berkowitz-szalagok (2025–2025)

Random kedvcsináló

Sakuga Houkai Animism (2016)

(Már most szólok: aki szerint nem létezik olyan, hogy elektronikus zene, az vegye úgy, hogy ki van rakva a képzeletbeli stoptábla.)
Ez az animációs szösszenet vegytiszta adrenalinlöket, a vizuális stílus nagyon ott van: úgy tessék elképzelni, mintha a Gravity Fallst, az Ed, Edd 'n' Eddyt és a Little Witch Academiát összeráznánk. Ebbe az orgiába szól bele röviden az absztraktba átmenő heroikus harcjelenet csúcspontja. Mindez baljós, kemény elektronikus zenei aláfestésre, ami csak a végén adja át a helyét egy lágyabb témának. Hogy mi szükség a lágyabb témára? Nézd meg.

A „sakuga” a japán animációs szférában magának az animációnak a művészetét jelenti, a rajongói körökben egyfajta összefoglaló kifejezés a belefektetett kreativitásra és kézügyességre, mondhatni az animálás craftmanshipje. A rövidfilm címe nagyjából azt jelenti: „az összeomló sakuga animizmusa”. Úgyhogy igen. Ez sakuga.