Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

488 zóna filmekről »


Mozipremierek

John Vardar vs a Galaxis (2024) Barbárok a szomszédban (2024) Az isteni Sarah Bernhardt (2024) Bird (2024) A melós (2025) Imagine Dragons: Live from Hollywood Bowl (2025) Parlagon (2024) Red Velvet Happiness Diary : My Dear, ReVe1uv In Cinemas (2025) Witches (2024) Non-stop party arcok (2002) Andrea Bocelli 30: The Celebration (2024) Hamlet (2024)

Streamingpremierek

Autótolvajok (2025) Az élet értelme (2025–) Századközepi modern (2025–) A listák élén (2025–2025) Ifjú hölgyek kézikönyve (2025–) Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása (2025) Álomlista (2025) Srácok a strandon (2024) Kid Snow (2024) Venom: Az utolsó menet (2024) The Art of Joy (2024–2024) Rocksztárból gyilkos (2025–2025)

Random kedvcsináló

A következő napok (2023–2023)

Megrázó sztori, a feszültséget nagyon szépen adagolja. Nem látványos történet, de sztori percről percre épül fel, a néző ott van a központban a szereplőkkel. Az első pár napot látjuk, az erőmű, a központ és a miniszterelnök körül forognak az események. Nem tudom, hogy mennyit változtattak a „hatás” kedvéért, néhol érezni, hogy „sok”. A hitelességet nem tudom megítélni, amit mutattak a katasztrófából az is bőven elég volt, emberileg az erőművesekkel bőven lehet szimpatizálni, talán a legeltúlzottabb karakter a miniszterelnök volt. A bürokratikus „sehova nem tartunk, ki vállalja a felelősséget” jelenséget nagyon szépen megjelenítették. Gyanítom a valóság ezerszer rosszabb lehetett, az HBO Csernobiljával összehasonlítva ez kevésbé hozza le a nézőt az életről, de így is vannak benne elkeserítő pillanatok.