Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Nem hiszek a szemednek (2024) Hurry Up Tomorrow – Az éjszaka határán (2025) A szörfös (2024) Végső állomás: Vérvonalak (2025) Az utolsó táncosnő (2024) 10 év gyűlölet (2025) A végállomás a halál (2024) A hajfonat (2023) A leselkedő (2024) A Kárhozott Vidék (2025) Volt egyszer… az anyám (2025) Diplo, a kis dínó (2024)

Streamingpremierek

Siket rektort akarunk! (2025) A varrószoba (2024) Szülők a focipályán (2025–) Mérgező örökség (2025–) Murderbot (2025–) Kedves Hongrang (2025–) Duster (2025–) Gladiátor II (2024) Táncolj, Vini! – Egy sztárfocista története (2025) Franklin (2025–) Kakegurui (2025–) Túltolás (2025–)

Random kedvcsináló

Zhou (2022)

Az ázsiaiak mindig is nagyon jól voltak horrorban és az Incantation sem kivétel.Nagyon üde és friss koncepció volt,hogy nem ugyanazokat a kliséket kellett újra látnom.
A film azzal is szakít a standard hagyományokkal, hogy kézi kamerás és a found foorage horror minden elemét mesterien használja ki. Ezzel a stílussal kicsit olyan, mintha mi is részesei lennénk a történetnek, amit csak fokoz az,hogy a főhősnő kommunikál velünk,nézőkkel.
A történet is rendkívül magához bilincselő,a hangulat remek.Nem bővelkedik ugyan jumpscare-ekben,de a bőr alá mászik és bizony,sok jelenet van,mikor feláll a szőr az ember hátán.
A koncepció jól működik,de mint említettem,az ázsiai horror rendkívül alulértékelt.Én imádtam az Incantation minden egyes percét,ami kiválóan működött ebben a stílusban,én nem is hiszem azt,hogy nagy költségvetésű film lenne és azokban alapból nem szoktam csalódni.