Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Pásztorok (2024) Árnyékosztag (2025) Így neveld a sárkányodat (2025) Balhés nyaralás (2024) Égen-földön Natacha (2025) Jó reggelt, búbánat! (2025) Óvakodj a bohóctól (2025) Balerina (2025) j-hope Tour ‘HOPE ON THE STAGE’ in JAPAN (2025) A vándorló Föld (2019) A csúf mostohatestvér (2025) A föníciai séma (2025)

Streamingpremierek

Ellenállhatatlan kísértés: Spanyolország (2025–) A szer (2024) Mindörökké nyár (2024) Vissza az erdőbe (2023) Echo Valley (2025) Az imprózós akció (2025) A föld íze a számban (2023) A kokainjárat: Csempészek a levegőben (2025–2025) A mi korunk (2025) Ragadd meg a pillanatot (2024) Aniela (2025–) Titan: Az OceanGate-katasztrófa (2025)

Random kedvcsináló

Asszonyok a teljes idegösszeomlás szélén (1988)

Ezt nem filmként kell nézni, hanem műalkotásként. Hétköznapi értelemben egy elég közepes film (sztori, színészi játék, díszlet). De ezen túl vagy ezzel együtt valódi filmművészet.
Tele van apró csodákkal.
Például, mikor a szinkronstúdióban a vetítőgép fénycsóváját követi végig a kamera. Felülről vesz és lassan siklik át a kép a kanapén heverő rendezőről a mikrofon előtt álló művésznőig. Gyönyörű.
Vagy azok a lakásjelenetek, amik födre tett kamerával lettek felvéve.
És hát a színek. A színek külön és színek egymás mellett. Orgia.
Vagy azok az apró mozzanatok, amikor a két rendőr leül a bolond feleség két oldalára a kanapéra. A feleség erre feláll, és átül Pepa mellé.
Vagy amikor fenyeget a pisztollyal. Majd beszéd közben leheletfinom mozdulattal hozzáérinti a csövet a halántékához majd az ajkaihoz.
Élvezni kell ezt a filmet, hibáival együtt, mert lehet.