Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

489 zóna filmekről »


Mozipremierek

Mennyei zűrzavar (2025) Drágakövek (2024) Elio (2025) Pásztorok (2024) Árnyékosztag (2025) Így neveld a sárkányodat (2025) Égen-földön Natacha (2025) Jó reggelt, búbánat! (2025) Óvakodj a bohóctól (2025) Balerina (2025) j-hope Tour ‘HOPE ON THE STAGE’ in JAPAN (2025) A vándorló Föld (2019)

Streamingpremierek

Bambi – Egy élet az erdőben (2024) Jégvarázs: A Broadway-musical (2025) Félédesebb (2025) Olympo (2025–) K-pop démonvadászok (2025) Mi vagyunk Azahriah (2024) Egy Minecraft film (2025) Liverpool, a mi városunk (2025–) Havenport (2025–) Anora (2024) Egy szerelem emlékei (2025–) Yolanthe (2025–)

Random kedvcsináló

Homecoming: A Film by Beyoncé (2019)

Beyoncét nagyon sokáig egy beképzelt dívának tartottam, mostanra azt gondolom, hogy földi mértékkel nem lehet a nyomába érni. Persze, beképzelt, ha azt vesszük, hogy csak az a jó, amit ő mond. De lehet ezt másképpen? Megrendezni, levezényelni, végig énekelni egy 2 órás showt, 200 háttértáncossal és zenésszel? Első fekete női headlinerként? Ikerterhesség után? Minden részletet kézben tart, vasmarokkal, de a tökéletesre törekedni csak ilyen elszántsággal lehet. Minden alkalommal leesik az állam a megálmodott produkcióitól, és azt se felejtsük el, hogy Beyoncé úgy énekel, hogy ha látványelem nélkül egy hangversenyteremben csak énekelné a dalait, az is a legtöbb mostani előadón túltenne. De nála a shownak csak egy töredéke, hogy stúdió minőségben énekel. Történetet akar mesélni, esélyt és hangot adni az elnyomottaknak. Nem csak szórakoztat, missziója van. És valahogy így írják a történelmet. Lehet utána csinálni, ahogy mondja is: „If my country ass can do it, they can do it.”