Anon (2018) 28

A nem túl távoli jövőben nincs magánélet, tudatlanság vagy anonimitás. Személyes emlékeinket rögzítik és a bűnözés jóformán megszűnt. Miközben megoldatlan gyilkossági ügyek után nyomoz, Sal Frieland rátalál egy nőre, aki valahogy kijátszotta a rendszert és láthatatlanná vált. Nincs se… [tovább]

angol

Képek 4

Szereposztás

Clive OwenSal Frieland
Amanda Seyfriedlány
Jonathan PottsDominic Ray
Rachel RobertsAlysa Egorian
Sebastian PigottDetective Vardy
David StorchKarl Niedermeir
Billy ParrottJason Carr
Amadou KebeTheo Navas
Sara MitichShirley
Jordan Claire RobbinsElaine Selak

További szereplők

Várólistára tette 82


Kiemelt értékelések

Solo_Mayer 

Philip Marlowe a jövőben, színtelen, depresszív, csendes – néha túl csendes, bár lehet, hogy csak hozzá vagyok szokva, hogy minden film erős aláfestő és feszültségfokozó zenét kap, ezért hiányzott néha ennél. Ettől függetlenül kicsit se bántam a rászánt időt, biztos, hogy még meg fogom nézni. Jó kis okos sci-fi volt.

3 hozzászólás
julcseee 

Két részletben bírtuk csak negnezni mert nem volt túl izgalmas… Sajnos nem a mi filmünk volt pedig maga az alapsztori jó lenne. De valahogy számomra nem sikerült izgalmasra.

1 hozzászólás
csokidani 

A téma nagyon „okos sci-fi”-s, a letisztultság, a környezet rendben voltak. A sztori alakulása is remek, viszont mégis hiányérzetem van. A feszítő zene, hangok, zörejek nagyon hiányoztak. Ez által nekem nem volt „telítve” a film. Mindenesetre a műfajkedvelőinek ajánlanám. Az egész olyan mint egy túlnyújtott Black Mirror rész…

annagramma

E film mellett zavartalanul és szó nélkül elsétálhatnánk, ha nem lakná be végig ez az állandó zizegő-csipogó „számítógéphang” és a virtuális tér minden eseményét kísérő (tehát szinte folyamatos), irritáló hangeffektkulissza. Ha eltekintünk is attól a betegségtől, ami a scifiket, akciófilmeket, sőt tulajdonképpen bármilyen műfajt, amiben számítógép vagy virtualitás jelentőséget kap, általánosan sújtja: hogy azzal próbál komolyságot kölcsönözni a digitális tevékenységnek, hogy orrba-szájba csipog minden, jelen esetben ez nem csupán zavaró, de kontraproduktív is. Hiszen arról volna szó, ugyebár, hogy (szó szerint) a szereplők szemén keresztül látjuk a saját érzékelésüket, a virtualitással és, ahogy a filmben nevezik, az „éterrel” integrált valóságukat – nos, nehéz elképzelni, hogy épeszű ember hajlandó volna ilyen zsizsegéssel a fejében élni. Egy korábbi értékelésben jelezte valaki, hogy hiányolja a zörejeket és a zenét – ő nem tudom, melyik filmet nézte.
Merthogy zenéből sem kellett szűkölködni, de a helyzet az, hogy hang tekintetében ez a film egyetlen dologgal operál jól, és ez a csönd. Kár, hogy nem gyakorolja gyakrabban, mert ez már a Gattacában is jól ment a rendezőnek, de ott a filmhang egészét tekintve sikerült megtalálni a megfelelő sűrűséget (és ami a zenét illeti, jóval nívósabb anyagból is dolgozott). Reménykedtem, hogy felérhet annak a nyelvéhez és színvonalához, mert a téma egyáltalán nem érdektelen, sőt; a törekvés időnként érezhető, de talán majd legközelebb.

lejla

Jó, lehet, hogy én vagyok kevés ehhez, de nekem ez: minden rendőrfilm valaha ("fel vagy függesztve, add le a jelvényed és a szolgálati fegyvered") egy kis Elemi ösztön beütéssel. Minden. Annyira. Rohadtul. Hangsúlyozva. Van. Hogy emiatt még sincs semminek súlya.


Népszerű idézetek

virrasztó

What's the world coming into when murderers don't tell us who they are?


Hasonló filmek címkék alapján