A háború sújtotta Afrikában egy amerikai katona és egy francia segélyszervezet embere összefog, hogy együtt vegyék fel a harcot az idegenek inváziója ellen…
Várólistára tette 9
Kiemelt értékelések
Revolt (2017) 58%
Tökéletes agykikapcsoló inváziós, menekülős, puskaropogtatós akciófilm.
Leköt, amíg nézed, de semmi extra.
Viszont remek példája annak, milyen idióták az emberek.
Jönnek az űrlények, de inkább egymást filézik a bozótvágókkal, mert…mert csak.
Ami tetszett:
– jó hangulat, jó tempó
– nagyon izgalmas kezdés (börtönben ébredni mindig nyerő)
– Hál' Istennek normális karaktereket kaptunk. Főszereplőnek ott egy szép szál katona, mellé egy csinos és belevaló nő. (A többiek meg úgyse érdekelnek senkit :D). Nagyon díjaztam, hogy nem hisztizték és p.csogták végig a közös kalandokat. (Pl.: A pasi pikk-pakk nyafogás nélkül kicseréli a kocsikereket. A csaj mondja, hogy víz és kaja kell az útra, megy és keres, majd snitt és ledob egy csomó konzervet és palackos vizet. És ennyi! Semmi fölösleges nyafogás, okoskodás, lelkizés.)
Ami nem tetszett:
– nem derült ki túl sok minden
– Azért marhaságokért ez a film se ment a szomszédba, a kedvencem az volt, hogy Lee Pace karaktere spoiler, hát azt hittem lefordulok az ágyról…
Más, amire csak most döbbentem rá: Lee Pace rohadt magas. :o
Revolt (2017) 58%
Ha valaki szereti a B sci-fi akciót, akkor ez a film jó választás. Működött az egész, a szereplők, a történet, a hangok, az effektek is egész jók voltak a nyilvánvalóan megkötött büdzséhez képest. A kiválasztott helyszíneket jól használták, a táj is passzolt a sztorihoz. A road movie jellegű rész nekem nagyon bejött, a városban harcolós valahogy nem volt annyira egyben, de összességében kategóriájában ez egy jó mozi szerintem.
Revolt (2017) 58%
A legelső pillanattól kiszámítható, minden fordulattól és meglepetéstől mentes, viszonylag tűrhető látványvilágú akció. Egyszer nézhető, felejthető.
Revolt (2017) 58%
Hát érdekes koktélt dobtak itt össze a Függetlenség napjából és a Terminátor Megváltásából, és mindezt belekeverték a District9 hangulat és szociális-kulturális-képi környezetébe.
Nem mondom, hogy végigszenvedtem, mert ha az embernek olyan hangulata van, hogy egy posztapokaliptikus világon egyedül maradt katona menekülős végigszenvedését szívesen berakja időkitöltőnek, akkor vállalható alkotás. De csattanót nem éri meg várni a végére.
Mindemellett pár sebből vérzik a dolog.
Színészi játékot, karakterformálást és főleg karakterfejlődést nem igazán látunk a film alatt. Mondjuk így a történet nem is nagyon igényel ilyesmit, merthogy abban sincsen semmiféle előrelépés. Még azt sem mondanám, hogy fordulat, krízis vagy katarzis lenne benne. Mert nincs.
A színészi játék ennek megfelelően három változatban mutatkozik meg: van, aki rövidtávon sikongatva menekül és rövid úton elpárolog, van, akiből az erőszakosságot hozza ki az apokaliptikus támadás, na ő gátlástalan és ugyanolyan szemét az emberekkel, mint a támadók, és van a főszereplőnk, aki a film teljes hosszában zavartan bámul. Hol a kamerába, hol a semmibe. Még akkor is zavart, amikor rájön valamire.
Aztán ott vannak a robotok(?), akikről igazából semmit nem tudunk meg az egész film alatt. Még azt sem, hogy most idegenek, vagy ember alkotta harci gépek. Beszélnek róla, van aki így gondolja, más másként, és nincs végkifejlet. De az animáció elég gyenge. Főleg azért kontrasztos, mert a kameramozgás próbál ilyen kommandós-sisakkamerás futva-rángatós effektekkel realizálni, a robotok meg vonalzóval húzott keretek között lettek megrajzolva. Sem tehetetlenség, sem kopás, sem árnyék-fény hatások. Ez így együtt elég gagyi.
És a legnagyobb baj, hogy az egész lóg a levegőben.
Nem ismerünk meg indítékokat. Sem végkifejletet. Semmilyen vonatkozásban. De totális a következetlenség. Az egyik pillanatban spoiler a másikban pedig spoiler, aztán elkezdenek vonulni az emberek tömegesen a semmibe. Ééés vége.
Hát mit mondjak. Jó, hogy vége. Főzés mellett elment. Nem vonta el a figyelmemet nagyon.