Nem hozzáférhető számodra a kért oldal!

Erről szól most a Snitt

487 zóna filmekről »


Mozipremierek

John Vardar vs a Galaxis (2024) Barbárok a szomszédban (2024) Az isteni Sarah Bernhardt (2024) Bird (2024) A melós (2025) Imagine Dragons: Live from Hollywood Bowl (2025) Parlagon (2024) Red Velvet Happiness Diary : My Dear, ReVe1uv In Cinemas (2025) Witches (2024) Non-stop party arcok (2002) Andrea Bocelli 30: The Celebration (2024) Hamlet (2024)

Streamingpremierek

Az élet értelme (2025–) Századközepi modern (2025–) A listák élén (2025–2025) Ifjú hölgyek kézikönyve (2025–) Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása (2025) Álomlista (2025) Kid Snow (2024) Venom: Az utolsó menet (2024) Az öröm művészete (2024–2024) Rocksztárból gyilkos (2025–2025) Amerika fenegyerekei: a Paul-tesók (2025–) Kincsvadászok: Forrest Fenn aranya (2025–)

Random kedvcsináló

Rémület a színpadon (1950)

Színészek és gyilkosság? Ki kit ver át? Izgalmas thriller Hitchcocktól, mely legalább annyira humoros, mint izgalmas. A történet remekül van végigvezetve, és picit lassú, de a remek párbeszédekkel, a fokozatosan adagolt információkkal és a pazar alakításokkal végig fenntartotta a figyelmem. Wyman imádni való a csupa szív hősnőként, Dietrich nagyságát pedig mi sem mutatja jobban, hogy mihamar eléri, hogy a néző ne szimpatizáljon karakterével. Számomra itt viszont Alastair Sim vitte a prímet Gill kapitányként. Egyrészt imádtam a lányával való kapcsolatát, másrészt remek humorforrás volt a figurája, de egy percre sem alacsonyodott le bohóccá. Sőt, a film egyik legstílusosabb jelenete is neki köszönhető a játékbabával. Izgalmas film, egy remek fináléval. A Mester rajongóinak kötelező!