Ez a sorozat úgy tökéletes, hogy közben meg messze nem az :DDDD Elképesztően addiktív és nagyon nézette magát, a színészek nagyon átlagon felüliek, a karakterek nagyon szerethetőek, a látványvilág nagyon jó… de…..
A történetvezetése eléggé darabos volt: részeken keresztül csak a tűzoltók oltottak, és olyankor semmi magánélet, a párok/családtagok gyakorlatilag még csak nem is találkoztak – vagy részeken keresztül csak a magánélet volt előtérben, és olyankor meg mintha nem is lett volna munkahelyük. Ez engem eléggé zavart, valahogy jobban keverni kellett volna ezt a kettőt, a való életben sem válik ez így ketté.
A másik dolog, ami eléggé borzolta a kedvemet, hogy nagyon sokszor teljesen átment propagandába: hazafias és hősies szónoklatok a nép/haza szolgálatáról, elképesztően hatásos felvételek a hősies tűzoltókról, stbstb…… ezt sokkal elegánsabban is lehetett volna.
De nekem akkor is 10 csillagos, mert minden hibája ellenére nagyon megfogott (és a záró dal olyan nagyon gyönyörűséges❤)
Song Yan. Ő változott a legtöbbet. XQ nélkül robotként élte az életét, hősiesen szolgált a tűzoltóságon, ő volt a legjobb…. semmi más csak a szolgálat és az életmentés. De amint visszakapta XQ-t, teljesen megváltozott, már nem a hivatása töltötte ki az életét. spoiler
Xu Qin. Mivel ő tényleg egy nagyon csendes és visszafogott egyéniség, az ő változása, fejlődése nem volt annyira szembetűnő. A részek alatti kommentekben nagyon sokan szapulták a színésznőt, hogy mennyire pocsék a játéka, amiért semmi érzelmet nem mutat. Szerintem meg pont jól csinálta, mert XQ annyira-de-annyira nagyon zárkózott, hogy tényleg teljesen magába zár mindent. De egy olyan anya mellett, aki mindent felhasznál és ellened fordít, csak bezárkózni lehet.
Meng anyuka. Hát én őt nem tudtam utálni, akármennyire is dög volt végig – és ezt biztosan a színésznőnek köszönheti, aki egyszerűen zseniális volt a szerepben. spoiler
Yan Chen. Nagyon szerettem és nagyon drukkoltam nekispoiler