Kaleil Isaza Tuzman és Tom Herman gyermekkoruk óta jó barátok, és most, húszas éveik végén előállnak egy weboldal ötletével: az embereknek ne kelljen lemenniük a városházára, hogy kifizessék a parkolási jegyüket vagy kiváltsák a horgászengedélyüket, hanem tehessék ezt meg egy online… [tovább]
Kaleil Isaza Tuzman és Tom Herman gyermekkoruk óta jó barátok, és most, húszas éveik végén előállnak egy weboldal ötletével: az embereknek ne kelljen lemenniük a városházára, hogy kifizessék a parkolási jegyüket vagy kiváltsák a horgászengedélyüket, hanem tehessék ezt meg egy online szolgáltatáson keresztül. Jó ötlet és egyszerű. Már csak pénz kell, hogy beindíthassák a tervet. Úgy tűnik, ők ketten remek csapat – Kaleil magabiztos, és jó a beszélőkéje, Tom kitartóbb és gyakorlatiasabb, ismeri a szükséges technikai hátteret. Valamivel több mint egy éven át kísérjük őket figyelemmel, amint a duó felvázolja tervét a befektetőknek, keresve azt a támogatót, aki hajlandó dollármilliókat befektetni. (Egy gyötrelmes jelenetben azt is látjuk, ahogy felajánlanak nekik egy tizenhét millió dolláros szerződést, amit még aznap alá kell írniuk, de nem tudják telefonon elérni az ügyvédjüket.) A pénz végül összejön, a cég gyorsan terjeszkedik, és különböző akadályokkal szembesül, köztük technikai problémákkal és egy betöréssel, melynek célja vélhetően ipari kémkedés volt. Azonban vannak más, bonyolultabb gondok is a láthatáron, és amikor a két barát nem ért egyet abban, hogy miképpen menedzseljék cégüket, feszültség támad köztük [bezár]