Ram Prasad Sharma őrnagy apja az indiai hadsereg főparancsnokának a testőre, aki egy akcióban életét veszti, de halála előtt bevallja fiának, hogy van egy felesége és egy másik fia, és rábízza, hogy egyesítse a kettészakadt családot. Ram eközben küldetést kap: védelmeznie kell a főparancsnok… [tovább]
Várólistára tette 2
Kiemelt értékelések
A maszala filmekkel mindig bajban vagyok, hogy most akkor mit is láttam? Családi filmet? Akciófilmet? Vígjátékot? Romantikus filmet? Mert hát van itt minden és igazából mindegyiken van hangsúly és pont ezért egyiken se. Összességében talán azt tudnám rá mondani, hogy aranyos volt. Farah Khan nem nagyon okoz csalódást, ez meg talán az első rendezése, szóval teljesen rendben van. A történetben a szokásos milliószor eljátszott panelek vannak (szétszakított család, tékozló fiú, szülő halála, inkognitó, kettős szerepek, szerelmesek egyesítése és még hosszasan sorolhatnám), csak egy kicsit máshogy összerakva. Annak azért örültem, hogy SRK-t nem próbálták egyetemistának eladni, még a 31 is kicsit necces volt, majd negyvenéves volt már itt és bár abszolúte gyönyörű, de a kora azért itt már jobban látszik. Ami tetszett még az aláfestő zenék a jelenetek alatt, illetve az első szám, ami eléggé más, mint az átlag indiai dalok, illetve a koreográfia is abszolút lenyűgöző volt, kerestem a vágást, de nem láttam sehol se.
Ami röhejes volt: a Mátrix, Mission Impossible utánérzések meg a verekedős jelenetek. A vágás is kritikán aluli volt, de maguk a verekedések is abszolút hiteltelenek voltak. A riksával üldözzük a kocsit jelenetet meg sem említem inkább, a legvégén meg a tetőn felrobbanó kézigránáttal együtt robban az alsó emelet jó messze a kézigránáttól, na azon már tényleg nevettem. Sushmita Sen nekem nem jött be, Amrita Raora mindig azt hittem, hogy Avril Lavigne tévedt el és kötött ki egy bolywoodi filmben és hát Zayed Khan is inkább volt röhejes, még a nem komikus jelentekben is. A kedvencem a köpködős tanár volt, meg Boman Irani, mint igazgató – zseniális. SRK-nak ez tizenkettő egy tucat szerep volt, de az arca 1 óra 06 körül, na az übereli az egész filmet.
A stáblista a szokásos Farah Khanos, mert ugye aki alulról jött, az tudja milyen alul lenni. Azért az nagy poén, hogy Karan Johar volt SRK öltöztetője…
Nem hiszem, hogy újranézem majd, de egynek elment.