Várakozás a Salzburgi Ünnepi Játékokon: a „Don Giovanni” új produkciójának utolsó próbái zajlanak, és a híres karmester, Marius Atterson érkezése is küszöbön áll. Sajnos a nem kevésbé híres operarendező, David Roth egy próba során idegösszeomlást kap. A fesztivál elnöke higgadt marad, és… [tovább]
Várakozás a Salzburgi Ünnepi Játékokon: a „Don Giovanni” új produkciójának utolsó próbái zajlanak, és a híres karmester, Marius Atterson érkezése is küszöbön áll. Sajnos a nem kevésbé híres operarendező, David Roth egy próba során idegösszeomlást kap. A fesztivál elnöke higgadt marad, és rábeszéli a joggal különösen nehéz esetnek tartott Beate Zierau rendezőnőt, hogy vegye át a produkciót – pikáns választás, hiszen Atterson és Zierau egykor házasok voltak. A fesztiváligazgató tart a veszekedéstől, a sajtó viszont örül a puccsnak. Különösen Franziska Fink újságírónő, aki arra vállalkozott, hogy a sármos nőcsábász Attersont, „MeToo”-bűnözőként leplezze le. Atterson ügynöke, Ada Lubovsky, akit éppen behálóz, segít neki. A maestro jelenlegi mestertanítványa: Karina Samus, aki a próbákat vezeti, és akivel közös párizsi múltja van, csatlakozik hozzájuk, hogy leleplezzék a karmestert. A premier előtt Marius Atterson fölött sötét felhők gyülekeznek.
Translated with DeepL.com (free version) [bezár]