Ez Yokozawa Takafumi története, akit a sorozatból már jól ismerünk. Egyrészt ő a Marukawa Kiadó eladási osztályának rettegett vezetője, másrészt Takano Masamune közeli barátja. Yokozawa személyes tragédiája, hogy többre vágyik tőle, mint barátság.
A film ott kezdődik, ahol a sorozat… [tovább]
Ez Yokozawa Takafumi története, akit a sorozatból már jól ismerünk. Egyrészt ő a Marukawa Kiadó eladási osztályának rettegett vezetője, másrészt Takano Masamune közeli barátja. Yokozawa személyes tragédiája, hogy többre vágyik tőle, mint barátság.
A film ott kezdődik, ahol a sorozat második évada véget ért, tehát a nagy kérdés az, hogy tud megbirkózni Yokozawa a ténnyel, hogy első szerelme, Takano visszautasította ilyen irányú közeledését.
Az első szerelmek nem tartanak sokáig – Yokozawa szavaival indít a film, és ezzel a felkiáltással főhősünk fejest ugrik az önsajnálat jól ismert sötét és mély vermébe, ahol alkoholkúrával próbálja gyógyítgatni a szívén keletkezett mély sebet.
A bonyodalmak ott kezdődnek, mikor egyik ilyen este után egy szállodai szobában ébred, és az égvilágon semmire nem emlékszik. Az a tény pedig, hogy a fürdőszobából a kiadó egyik főszerkesztője, a nála pár évvel idősebb Kirishima lép ki szállodai köntösben, nem igazán segít rendezni a gondolatait. Kirishima meglehetősen élvezi Yokozawa zavarodottságát, aki lassan arra már emlékezni kezd, hogy előző este együtt ittak egy bárban. De az ez után történteket továbbra is homály fedi, így Yokozawa mindössze Kirishima önelégült és félreérthetetlen megjegyzéseiből tud következtetni arra, hogy mit is keres ebben a szállodai szobában. A helyzet elég egyértelmű ugyebár, amitől Yokozawa nyilván nem érzi túl jól magát. És ha ez még nem lenne elég, méltóságának utolsó darabkáit is szilánkokra töri Kirishima, mikor közli, hogy Yokozawa most egy ideig az ő „szolgája” lesz, mivel elég sokkal tartozik neki. Mondván, hogy kifizette az esti ivászatot, a szállodai szobát, és még az alkoholmámoros Yokozawáról is gondoskodnia kellett. Yokozawa hangos ellenkezését a főszerkesztő csírájában fojtja el azzal, hogy megemlíti a telefonján tárolt, Yokozawára nézve kínos fotókat, amiket előző este készített róla. Szóval, ha az eladási osztály vezetője szeretné megőrizni féltve őrzött tekintélyét a kiadónál, akkor jobb lesz, ha azt teszi, amit Kirishima mond. Hogy ez zsarolás? Az hát.
Innentől tehát Yokozawa kénytelen szinte minden estéjét a férfival tölteni, akivel hol iszogatni, hol vacsorázni kell eljárnia, ha nem akarja, hogy az állítólagos fotók nyilvánosságra kerüljenek. És mindeközben észre sem veszi, hogy ez az egész nincs is annyira ellenére, így természetesen az sem fordul meg a fejében, hogy Kirishimának más célja is lehet ezzel, mint a felette gyakorolt hatalmát fitogtatni.
Furcsa módon pedig, ha egy nap valamiért mégsem találkoznak, Yokozawa nem megkönnyebbülést, hanem inkább fájdalmat érez. Hm. Akkor mégis mennyire zsarolás ez?
Mint ahogy megszokhattuk, a humor itt is fontos eleme a sztorinak. Yokozawa nyers indulatossága, szemben Kirishima könnyed magabiztosságával sok vicces jelenetet eredményez.
Forrás: AnimeAddicts.hu [bezár]