A zűrös múltja elől menekülő fiatal anyát megvádolják az új főnöke megölésével egy virágfarmon, majd pedig kiderül, hogy a férfi valójában az apja volt.
(forrás: Netflix)
A zűrös múltja elől menekülő fiatal anyát megvádolják az új főnöke megölésével egy virágfarmon, majd pedig kiderül, hogy a férfi valójában az apja volt.
(forrás: Netflix)
A harmadik rész első negyedéig bírtam… annyira szégyen, amit művelnek ezek az emberek, hogy azt én el nem tudom mondani, nem is tudnék rá szofisztikált szavakat találni. Adjani annyira sz.r színész (mindig is az volt az én megítélésemben, a felkapottsága, díjazottsága és hiperhype ellenére is), hogy a bőr lesül helyette a pofámról. Én nem értem, ki és miért foglalkoztatja ennyire, de az ember szó szerint öklendezik attól a pojácáskodástól, amit a képernyőn művel. Ez alól a névtelen Ava Baya sem kivétel – ha nem csak üres fröcsögésre vágytok, akkor Netflix – Fekete Nap – második rész – 36:30 perctől.
Minden, amit művészetnek, színjátszásnak, drámának és tehetségnek hívunk – no, az itt ezek megszégyenítése.
Abszolút igénytelen kivitel, csakúgy a forgatókönyve is, amit bárki ezen a platformon, aki szívből ír véleményeket, holnapra készítene egy jobbat… Nem vicceltem.
Felháborító, hogy ezért valaki pénzt fizetett. Közben pedig több kontinensen éheznek, fáznak és háborúznak. Gyalázat! Totálisan és véglegesen fel vagyok háborodva a franciákon. Sokszor, túl sokszor hallgattam önjelölt filmkritikusokra, hogy többé ne tegyem. itt és most én be is fejeztem a francia „filmművészet”-tel való próbálkozást.
Számomra meredeken gyenge, botrányosan sz.r, felháborítóan igénytelen és nézhetetlen ripacskodás valami túlgondolt, rendkívül művészinek beállított és csavaros sz.rtenger közepében.