Pelsőczy Réka szokatlanul boncolgatja a házasság létjogosultságát és értelmét. A fanyar előadás vastag iróniával öltötte magára a „revü” műfaji megjelölést. A lüktető zeneiség, a stilizált mozgások feszültsége és az őrületig fokozódó Háy-szövegek néha robbanásig feszülnek, mégis nyitott kérdés… [tovább]
Pelsőczy Réka szokatlanul boncolgatja a házasság létjogosultságát és értelmét. A fanyar előadás vastag iróniával öltötte magára a „revü” műfaji megjelölést. A lüktető zeneiség, a stilizált mozgások feszültsége és az őrületig fokozódó Háy-szövegek néha robbanásig feszülnek, mégis nyitott kérdés marad: van-e értelme és jövője a tartós párkapcsolatoknak? Idejétmúlt intézményrendszer-e a házasság? És a mai nyers és lecsupaszított valóságban már nincs helye érzelmeknek, csak érzeteknek? Perzsel a nap, hideg a koktél, és a víz is kellemes hőmérsékletű. (…) A téma viszont nem ennyire vidám, nem is ennyire pozitív kicsengésű, de erős kontrasztot szül. Azt az olvasatot adja, hogy amíg kívül a mosolygós, minden rendben van arcunkat mutatjuk, addig belül valami egészen más történik.
Háy János Mélygarázs és Hozott lélek című műveinek felhasználásával a színpadi változatot készítette Gyarmati Kata, Brestyánszki B. Rozi és Pelsőczy Réka. [bezár]