Eduardo Williams második alkotása a The Human Surge 3 egy nem létező folytatás után érkezik, pont onnan indulva, ahol semmi sem maradt abba. A filmet egy 360 fokos VR kamerával forgatták, amelyet a rendező úgy jellemez, mint „egyszerre gép, ember és idegen”. A mozivászon számára 2D-re… [tovább]
Eduardo Williams második alkotása a The Human Surge 3 egy nem létező folytatás után érkezik, pont onnan indulva, ahol semmi sem maradt abba. A filmet egy 360 fokos VR kamerával forgatták, amelyet a rendező úgy jellemez, mint „egyszerre gép, ember és idegen”. A mozivászon számára 2D-re lapított képek a valóság, a fantázia, az ébrenlét és az álomképek közötti homályos, porózus térben élnek. Ez az esztétika egyszerre köszönhető a filmkészítő egyedi látásmódjának és a látómezőnket telítő különféle ábrázolási formáknak. Egy olyan iparág peremén született alkotásról beszélünk, amelyik még mindig alig érdeklődik az olyan mű iránt, ami nem folytatás, remake vagy reboot. Williams Human Surge-sagája pedig egy olyan franchise, amely szembeszáll a “franchise” fogalmi logikájával, a képalkotás és a nézés egy újszerű módjára invitál – fogalmunk sincs hová tartunk, de úgy tűnik gyorsan odaérünk.
(forrás: BIFF) [bezár]