Egy nő azt hiszi, a franciaországi Párizsba jelentkezett randishow-ra, de kiderül, a texasi Parisról van szó. Már kész is a kiszállási terve, de megtetszik a Nagy Ő…
(forrás: Netflix)
Egy nő azt hiszi, a franciaországi Párizsba jelentkezett randishow-ra, de kiderül, a texasi Parisról van szó. Már kész is a kiszállási terve, de megtetszik a Nagy Ő…
(forrás: Netflix)
Gyártó
Motion Picture Corporation of America (MPCA)
Streaming
Netflix
Aranyos volt, nem nagy szám, de többször megnevettetett.
Ha már nem kaptuk meg soha a hőn áhított Párválasztó adaptációt ><.
Uh, ez (is) nagyon bárgyú volt. Ezt meg kellett volna hagyni a countryzabáló amerikai közönségnek, szerintem rajtuk kívül nagyjából sehol sem tudnák romantizálni ezt az életstílust.
Még a főszereplő családja egész jó fej volt, de az összes többi szereplő, kezdve az „álompasitól” (akitől így nem tudom, melyik castingos gondolta, hogy elámulnak a női nézők, nekem sem jött be egyáltalán) az idegesítő produceren át az idomított biorobotként funkcionáló többi csajig ütnivalóan gyökér volt, beleértve a főszereplőnket. A semmilyen karakterekre jó példa, hogy amikor az egyik kiválasztást nem mutatták, csak megemlítette a pasi, hogy kit szórt ki, név alapján fogalmam sem volt róla, melyik csaj az, és negyed órát kellett keresgélnem, visszatekerve a filmet, mire rájöttem, kiről volt szó. Hiteltelen műkonfliktusok, nulla izgalom, mindenféle katarzist nélkülöző tetőpont. Esküszöm, nem értem, miért f.ossa magából a Netflix ezeket a zs kategóriás filmeket, ami nem megy, el kellene engedni. Ez is, meg Az oxfordi évem is totális időpocsékolás volt, többet meg valószínűleg nem nézek. 5 napig tartott végignéznem, negyedik nekifutásra tudtam végigtolni, akkor is csak azért, mert lebetegedtem, és az agyam mást nem volt képes befogadni, de az utolsó 50 percben már azt hittem, megkaparom magamat.
Olyan, mint egy paródia, vicces, de 100x láttam már minden részletet, amiből összerakták. Nulla meglepetés. spoiler