Cabbar szegény városi lovaskocsis nagy családdal, aki egyre másra tartozásokat halmoz fel, mert a kocsija ósdi, a városban pedig egyre kisebb rá a kereslet az autók terjedése miatt. A csodában bízva már csak a lottózásban látja utolsó reményét, hiszen a jövedelméből csupán a mindennapi betevőre… [tovább]
Cabbar szegény városi lovaskocsis nagy családdal, aki egyre másra tartozásokat halmoz fel, mert a kocsija ósdi, a városban pedig egyre kisebb rá a kereslet az autók terjedése miatt. A csodában bízva már csak a lottózásban látja utolsó reményét, hiszen a jövedelméből csupán a mindennapi betevőre futja. Egy nap balesetet szenved, így még munkáját is elveszti. Megpróbál új lóra kölcsönkérni, de mindenhol elutasítják……..
Sok korábbi szavazás a Reményt hozta ki a török filmművészet valaha volt legjobb filmjének. Valójában fordulópontot jelent a török filmkészítésben; ez az egyik, amely Az undok király (Çirkin Kral) után a Yilmaz Güney jelenség kezdetét jelezte. Egész egyszerűen mestermű… A Remény az első és legszembetűnőbb példája annak, hogy milyen mélyen befolyásolta Güneyt az olasz neorealizmus. Mlmi filmek [bezár]