Frampton a tizenkilencedik századi aggodalmakat kortárs formákkal állítja szembe egy korai filmművészeti alkotás és egy szöveges anyag videográfiai megjelenítésének összekapcsolása révén. Ez a két formai összetevő (a film és a szövegek) viszont egy XIX. századi figurához, Frampton anyai… [tovább]
Frampton a tizenkilencedik századi aggodalmakat kortárs formákkal állítja szembe egy korai filmművészeti alkotás és egy szöveges anyag videográfiai megjelenítésének összekapcsolása révén. Ez a két formai összetevő (a film és a szövegek) viszont egy XIX. századi figurához, Frampton anyai nagyanyjához és egy XX. századi alakhoz, az unokájához (maga a filmkészítő Frampton) kapcsolódik. A GLORIA! az ő kapcsolatuk felidézésére tett kísérletében kissé komikus, gyakran megható meditációvá válik a halálról, az emlékezetről, valamint a kép, a zene és a szöveg múltat felelevenítő erejéről. [bezár]