A film a Dziga Vertov-csoport égisze alatt készült utószó Godard és Gorin Tout va bien című alkotásához. A két rendező narrálta, levélformában fogalmazott esszé a Hanoiban vietnamiakkal „beszélgető” Jane Fonda színésznőről készült sajtófotót elemezi, meglehetős kíméletlenséggel a… [tovább]
A film a Dziga Vertov-csoport égisze alatt készült utószó Godard és Gorin Tout va bien című alkotásához. A két rendező narrálta, levélformában fogalmazott esszé a Hanoiban vietnamiakkal „beszélgető” Jane Fonda színésznőről készült sajtófotót elemezi, meglehetős kíméletlenséggel a kapitalista társadalomra és annak produktumaira nézve – ezek közül egyként értékelve a képet, annak kontextusát és a publikáció tényét és mikéntjeit. A filmet Susan Sontag egy tanulmányában „negatív előjelű képaláírás”-nak titulálja, és iskolapédájának nevezi annak, „hogyan kell értelmezni egy fényképet, hogyan kell kibogozni a képkivágás, a szög, a beállítás korántsem ártatlan természetét”. [bezár]