Az intellektusba menekülő, középkorú Edina élete első intim gyantázásán kénytelen közvetlen kapcsolatba kerülni a testével. A kezelés olyan fájdalmaknak nyit csatornát, amikről korábban nem vett tudomást.
balagesh értékelése
Szinte ösztönös cselekedet, hogy amikor kihajítanak bennünket egy régóta fennálló kötöttségből, legyen az akár munkakapcsolat vagy egyéb érzelmi kötődés, valami alapvető újdonságra van szükségünk – olyanra, amit talán irigyelne a bennünket lapátra tevő, vagy akár még tiltotta is volna. Lehet ez egy ferde éjszaka, egy nagy utazás, egy új frizura vagy egy tetkó. Bármi. A főhős intim gyantázásba vág bele. Innentől a filmezés tétje, hogy ezt milyen eszközökkel mutatja be. Én, még azt is erősen észben tartva, hogy ez egy rövidfilm, nehezen tudtam elfogadni, hogy a döntés megszületése, meghozatala viszonylag könnyen megvan. Örültem volna, ha valahogy ez hangsúlyosabb. Amúgy a női testről kell szóljon minden. Amit látunk, az kiegyensúlyozott és nyugodt. Biztosan nehéz lehetett rátalálni erre az ábrázolási módra. Elismerésem, de közben meg azt érzem, hogy nem elég elkerülni a csapdákat (pornográfia, durvaság, elkenés, finomkodás), valami nekem még hiányzott ebből az egészből. // Az a párbeszéd meg, amit a kozmetikussal lefolytatnak, hát milyen brutálisan tapos már bele a két nő egymásba anélkül, hogy észrevennék, vagy hogy furának tartanák.