1994-ben privatizálták a brit vasutat és csak idő kérdése volt, mikor következik be a baleset, amely alapjaiban rázta meg Angliát. Egy figyelmen kívül hagyott piros jelzés és az alul-képzett munkaerő miatt 31 ember meghalt és több, mint 400 megsérült.
A ’80-as években népszerű volt a… [tovább]
1994-ben privatizálták a brit vasutat és csak idő kérdése volt, mikor következik be a baleset, amely alapjaiban rázta meg Angliát. Egy figyelmen kívül hagyott piros jelzés és az alul-képzett munkaerő miatt 31 ember meghalt és több, mint 400 megsérült.
A ’80-as években népszerű volt a csatornán való átruccanás, de a felgyorsult versenyben elkerülhetetlen volt a tragédia. A gyorsaságot helyezték a biztonság elé, és ez a világháború utáni legnagyobb hajókatasztrófához vezetett.
1970-ben a British Petroleum az Északi-tengeren termelt ki olajat, és az ipari zavargások közepette az állandó munka ígéretével kecsegtetett, de 1988-ban a cég rossz vezetése miatt egy gázszivárgás 167 ember halálát okozta.
1958-ban a Manchester United emelhette magasba a BEK kupát. Hazafelé tartó gépük harmadszori próbálkozás után sem tudott felszállni a jégkásás kifutópályán, kerítésnek rohant, kettétört, majd kigyulladt. A tragédia 23 ember életét követelte.
Az elmaradt beruházások, a hiányzó tűzvédelmi politika és a nem megfelelő dohányzási tilalom tragikus következményekkel járt. 1987-ben, a King's Cross pályaudvaron egy sor végzetes döntés 31 ember halálához vezetett.
Az ’50-es években épült toronyházak a ’70-es évekre teljesen lepusztultak. 2017-ben a figyelmen kívül hagyott jelzések, a bizonytalan szabályozások és a haszon érdekében történt szabálytalanságok a brit történelem legnagyobb toronyháztüzét okozták. [bezár]