28 nap van még karácsonyig és Jennifer, az ambiciózus fiatal marketing igazgatónő azon dolgozik, hogy Dél-Boston legyen a legfelkapottabb bevásárló hely. Kellene valami jó ötlet, amiért mindenki ide jönne az egész városból, netán még a kertvárosokból is. Valami, amiért az emberek szívesen… [tovább]
28 nap van még karácsonyig és Jennifer, az ambiciózus fiatal marketing igazgatónő azon dolgozik, hogy Dél-Boston legyen a legfelkapottabb bevásárló hely. Kellene valami jó ötlet, amiért mindenki ide jönne az egész városból, netán még a kertvárosokból is. Valami, amiért az emberek szívesen kinyitják a pénztárcájukat. A rideg valóság, hogy tíz százalékkal esett a bolti bevétel, míg az internetes harminc százalékkal nőtt. Vajon hogyan versenyezzen a Hillridge-lánc ezen a túlzsúfolt piacon? Kell valami, ami idecsábítja a vásárlókat. Jennifer jól tudja, hogy zömében lányok-asszonyok vásárolnak az ünnepekre. A kérdés tehát egyszerű, vajon mit szeretnének karácsonyra az otthonülő anyák, a huszonéves diáklányok és unatkozó feleségek? Talán szexis férfiakat…? Egyik napról a másikra elbocsájtják Dél-Boston nagy bevásárlóközpontjában az öreg Mikulást, aki már 17 éve jó szolgálatot teljesít. A bevásárlóközpont pedig meghirdeti a szexis Mkulás-versenyt! Jennifer szerint már maga a válogatás nagy sajtóvisszhangot kelt majd. Zsűri választja ki az első hármat, és közülük a közönség szavaz a legjobbra. A győztes jutalma tízezer dollár, a felét előre, a felét karácsonyeste kapja meg. Hát akkor, induljon a verseny? Kalandra fel! Szexis Mikulások előnyben. A győztes legyen minimum olyan szexis, mint Brad Pitt. És barátságos, mint egy igazi Mikulás. [bezár]